کد خبر: ۱۲۷۰۷۲۶

نیاز به پیک موتوری در تهران به دلیل پایتخت بودن همیشه بالاست و شرکت‌های مختلف در این زمینه فعالیت می‌کنند اما اسنپ باکس به عنوان یک راهکار هوشمند اولین بار فعالیت خود را به عنوان پیک موتوری تهران در ۲۹ خرداد سال ۹۶ آغاز کرد.

اسنپ‌باکس گزینه اول برای پیک موتوری تهران

از آن زمان تاکنون تنها سه سال می‌گذرد اما اسنپ باکس توانسته به عنوان سریع‌ترین پیک موتوری تهران جای خود را در بین مردم باز کند و امروز به عنوان اولین گزینه حمل و نقل بار نه تنها در پایتخت بلکه در سایر شهرها هم شناخته شده است.

با پیک موتوری اسنپ در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، کرج، تبریز، قم، شیراز، کرمان، یزد و اهواز می‌توانید به سرعت بسته‌های خود را به مقصد برسانید.

اسنپ‌باکس برای چه کسانی مناسب است؟

هستید و در طول روز بسته‌های زیادی ارسال می‌کنید، استفاده از پیک موتوری اسنپ‌باکس به عنوان گزینه سریع و مقرون به‌صرفه در میان پیک‌های موتوری سنتی و پیک‌های موتوری آنلاین به شما توصیه می‌شود. به خصوص اگر در تهران هستید و سرعت و اعتبار برای شما اهمیت دارد پیک موتوری اسنپ باکس را انتخاب کنید. اگر در یکی از کسب‌وکارهای زیر فعالیت می‌کنید استفاده از اسنپ‌باکس می‌تواند هزینه‌های پیک موتوری شما را به طرز چشمگیری کاهش دهد، در حالی که از نظر زمانی نیز صرفه‌جویی بسیاری برای شما دارد.

کسب‌وکارهایی چون:
فروشگاه‌های لوازم جانبی خودرو، موبایل‌فروشی‌ها و دیگر فروشگاه‌ها
رستوران‌ها و فست‌فودها
سوپرمارکت‌ها
شرکت‌ها و اداره‌ها
فروشگاه‌های آنلاین

تعداد پیک‌های موتوری اسنپ باکس در مناطق مختلف تهران زیاد هستند و همین باعث می‌شود تا در زمانی کوتاه بتوانید پیک خود را با قیمتی مناسب سفارش دهید و یکی از موتورسواران ناوگان

اسنپ‌باکس در یک چشم برهم زدن به سراغتان می‌آید تا بسته را تحویل بگیرد و آن را با کمترین هزینه و سرعت عمل بالا به گیرنده تحویل دهد. پس از تحویل بسته به گیرنده، پیام رسیدن پیک و تحویل بسته به مقصد برای شما ارسال می‌شود تا خیالتان از بابت رسیدن بسته به دست صاحبش راحت شود.

حمل بار با خودرو به اسنپ اضافه شد

شیوع کرونا و افزایش درخواست‌ها باعث شد تا اسنپ در کنار پیک موتوری تهران خود با کمک گرفتن از رانندگان ناوگان سرویس اسنپ خودرو برای انجام بهینه درخواست‌های جابه‌جایی بسته اقدام کند.

برای استفاده از این سرویس مثل سابق در همان سرویس اسنپ‌باکس درخواست‌ خود را ثبت می‌کنید و مزیت افزوده شده این است که علاوه بر رانندگان سرویس اسنپ‌باکس، رانندگان ناوگان اسنپ‌خودرو هم درخواست‌های جابه‌جایی بسته را دریافت می‌کنند.

به این ترتیب سرعت قبول درخواست‌ها بیشتر می‌شود و بدون نیاز به پرداخت هزینه بیشتر، سریع‌تر می‌توانید بسته‌های خود را ارسال کنند. بعد از ثبت درخواست از سوی مشتریان، بسته به این‌که کدام راننده درخواست را بپذیرد، بسته آن‌ها با موتور یا خودرو جابه‌جا می‌شود.

این امکان در حال حاضر در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، قم، شیراز، کرج، تبریز، اهواز، کرمان و یزد به صورت ۲۴ساعته فراهم شده و همان شرایطی که در مورد ارسال بسته با سرویس باکس وجود داشته، مانند سایز بسته و غیره، همچنان پابرجاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها