نائب رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

مجلس از وضعیت موجود در تعاملات بین المللی راضی نیست

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کردمجلس از عملکرد وزیر امور خارجه و وضعیت موجود در تعاملات بین المللی راضی نیست و آنرا در شان جمهوری اسلامی ایران نمی داند.
کد خبر: ۱۲۷۰۶۱۱

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درگفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه وزیر امور خارجه و رئیس جمهور باید بپذیرند که مجلس یازدهم فراتر از آنچیزی که درسالیان گذشته وجود داشته عمل خواهد کرد گفت:‌ جاده یکطرفه  انجام تعهدات از سوی جمهوری اسلامی ایران و بی تعهدی و بی عملی سایر کشورها و حتی نهادهای بین المللی در شان کشورنیست.
 
نائب رئیس کمیسیون منیت ملی وسیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه ایران  ابزارهای قابل توجهی در مناسبات سطح بین الملل دارد و می تواند از آن بهره برد افزود: تعمیق روابط با کشورهای همسایه و شدت بخشیدن به مناسبات اقتصادی با کشورهایی که در عمل دوست جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند و بدعهدی نکردند یک توقع جدی است.
 
نماینده اصفهان گفت:مجلس به وضعیت موجود در وزارت امور خارجه کشور و مباحث اقتصادی ، تسهیل تجارت و بازرگانی ایران و استفاده ازظرفیت های برون مرزی انتقاد جدی دارد و باید این روند مورد بازنگری قرار گیرد.
 
نائب رئیس کمیسیون منیت ملی وسیاست خارجی مجلس تاکید کرد:مجلس یازدهم در مطالبه گری خود با گام های بلند کار را شروع کرده و قطعا کمیسیون های تخصصی مجلس در روزهای آینده کارهای مهم و اثر گذاری را دنبال خواهند کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها