معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: برخورد سختگیرانه در استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومى از امروز تشدید می‌شود.
کد خبر: ۱۲۷۰۴۳۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران با صدور اطلاعیه‌اى اعلام کرد: به دنبال تأکید رئیس جمهور و شهردار تهران مبنی بر اجبارى شدن استفاده از ماسک در همه اصناف، ادارات و ناوگان عمومى سطح شهر، از امروز برخورد سختگیرانه‌ترى از سوى شهردارى در ناوگان حمل و نقل عمومى صورت می‌گیرد.
 
هم اکنون در ۱۲۷ ایستگاه مترو و ٦٢ پایانه و ایستگاه اتوبوس شهر تهران ماسک به قیمت مناسب عرضه می‌شود و حتی امکان عرضه ماسک در پایانه‌هاى تاکسیرانى شهر هم فراهم شده است. 
 
مجموعه مدیریت شهرى و معاونت حمل و نقل و ترافیک با تأکید بر مصوبه دولت مبنى بر اجبارى شدن ماسک در مترو و اتوبوس اعلام می‌کند، رعایت فاصله گذارى اجتماعی و استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسى همچنان مورد توجه است و از امروز ( یکشنبه ١٥ تیر) سخت گیری‌های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسى هاى شهر تهران اعمال خواهد شد.
 
بنا بر این اطلاعیه از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامى ایستگاه‌های مترو، اتوبوسرانى و تاکسیرانى ممانعت می‌شود، از این‌رو  از شهروندان می‌خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله‌های اجتماعی را رعایت کرده و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومى شهر داشته باشند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها