منابع امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به کماندوهای دریایی حماس که توان وارد کردن ضربات مهلک به تل آویو را دارند، اذعان کردند.
کد خبر: ۱۲۷۰۲۹۷

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، پایگاه صهیونیستی والا در گزارشی آورده است: علاوه بر پهپادها و موشک‌های مقاومت فلسطین که به بعد از حیفا می رسند، کماندوهایی دریایی وابسته به حماس هم تهدیدی راهبردی برای اسرائیل محسوب می‌شود زیرا به شدت آموزش دیده اند و آماده وارد کردن ضربات مهلک به اسرائیل هستند.

این رسانه صهیونیستی به نقل از محافل امنیتی و نظامی این رژیم می‌نویسد: محمد ضیف، مروان عیسی و یحیی السنوار، خود بر پروژه کماندوهای دریایی حماس نظارت دارند و آنرا طرحی راهبردی می‌دانند تا در نبرد آتی با آن ضربه مهلکی به اسرائیل بزنند.

پایگاه صهیونیستی والا گزارش داد: نیروهای ویژه دریایی حماس از سال‌ها قبل به دنبال یافتن نقاط ضعف نیروی دریایی اسرائیل برای وارد کردن ضربات دردناک به آن و شکستن محاصره و و ورود به داخل اسرائیل هستند. این نیروی دریایی حماس تهدیدی راهبردی مانند تونل‌های آن است.

منابع صهیونیستی اعلام کردند: در حالی که نگاه‌ها متوجه به موشک‌ها و آتش سوزی‌هایی که فلسطینی‌ها به راه می‌اندازند، است، حماس موفق به توسعه توان دریایی خود شده است و نیروهای ویژه دریایی خود را به شکل نگران کننده ای تقویت کرده است و امکانات نظامی به آنها داده است که اسرائیل را وادار به توسعه تجهیزات نظامی دریایی برای مقابله با این تهدید کرده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: گردان‌های عزالدین قسام به دنبال راههای ابتکاری برای نفوذ به اسرائیل هستند که از جمله آنها پهپادها و کماندوهای دریایی هستند و حماس کماندوهایی دارد که از توان هجومی بالایی برخوردارند. حماس از آتش بس پس از سال ۲۰۱۴ برای تشدید آموزش‌های دریایی بهره جسته است به ویژه که اصولاً ساکنان غزه ماهیگیرهای خوبی هستن و سال‌ها با دریا آشنا هستند و شناگران قابلی هستند و به سرعت از میان جوانان غزه‌ای می‌توان کماندوهایی قوی تربیت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها