معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف انبار لوازم خانگی قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۹۹۲۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر مرادی دراین باره گفت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ از مدتی قبل و به دنبال افزایش قیمت لوازم خانگی جلساتی را با صنوف مربوطه برگزار کرده و بر ضرورت رعایت مقررات، عرضه محصولات به قیمت مصوب و خودداری از هرگونه احتکار و ... تاکید کرده بود که این موضوع از طریق رسانهها نیز اعلام شد.
 
وی ادامه داد: در همین راستا نیز با توجه به دغدغه برخی از شهروندان و گلایه آنان از احتکار و قیمت های بالاتر از نرخ مصوب برای لوازم خانگی، ماموران دایره عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی برای پیگیری موضوع وارد عمل شده و اقدام به شناسایی محتکران و فروشندگان لوازم خانگی قاچاق  کردند.
 
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ادامه داد: در راستای همین اقدامات نیز یک باب انبار در میدان شکوفه از سوی ماموران مورد شناسایی  قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد تعداد قابل توجهی لوازم خانگی  قاچاق در این انبار نگهداری شده است.
 
مرادی افزود: در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام شده و ماموران اقدام به بازدید از این انبار کردند که در جریان آن  ۸۶۵ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق شامل یخچال سایدبای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و ... که عمدتا متعلق به برندهایی مانند بوش، دلونگی و ... بودند کشف و ضبط شد. 
کشف انبار بزرگ لوازم خانگی قاچاق / صافکاری برای فروش اجناس آسیب دیده به جای نو(+عکس)
وی با بیان اینکه انبار مذکور با دستور قضایی پلمب شد، گفت: در جریان بازرسی از این انبار مشخص شد که متصدی این انبار با کمک صافکار و نقاش اجناس آسیب دیده در حین جابجایی را نیز تعمیر کرده و پس از بسته بندی با قیمت کالای نو به فروش می رساند که این موضوع نیز ضمیمه پرونده شد.
کشف انبار بزرگ لوازم خانگی قاچاق / صافکاری برای فروش اجناس آسیب دیده به جای نو(+عکس)
مرادی با بیان اینکه تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: نتایج تحقیقات برای بررسی بیشتر به پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ارائه شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها