سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: من هنوز هم موافق ادامه لیگ نیستم ولی ما به تصمیم سازمان لیگ احترام می گذارم.
کد خبر: ۱۲۶۹۷۸۸

به گزارش جام جم آنلاین ، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و پیکان اظهار داشت: چون بازی‌ها 4 ماه تعطیل بود شرایط همه تیم‌ها یکسان است و نمی‌شود گفت جدول نشان‌دهنده فاصله ما با پرسپولیس است. ما یک تیم جدید ساخته‌ایم و می‌خواهیم پا به پای پرسپولیس بجنگیم و برای امتیاز از دست ندادن بازی می‌کنیم.

ویسی تاکید کرد: من هنوز هم موافق ادامه لیگ نیستم ولی ما به تصمیم سازمان لیگ احترام می گذارم، به هر حال ما باید به عوامل اجرایی بازی‌ها احترام بگذاریم. به هر حال بازیکنان یکدیگر را لمس می‌کنند و نفسشان به هم نزدیک است به همین دلیل ممکن است اتفاقات ناگوار رخ بدهد. مطمئن هستم پروتکل‌ها در بازی ها عملی نمی‌شود.

سرمربی پیکان تصریح کرد: مطمئنا شرایط پرسپولیس با ما یکسان است و فردا با تمام وجود به مصاف پرسپولیس می‌رویم. ما در بازی فردا برای نباختن و 3 امتیاز بازی خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه آیا خواسته‌هایش توسط بازیکنان اجرا شده است یا خیر گفت: از بازیکنان شناخت نداشتم ولی در این مدت سعی کردم تیم ما به نباختن عادت کند و کمتر گل بخورد که این تعطیلات باعث شد که به اهدافمان برسیم.ما 2-3 روز زودتر از موعدی که سازمان لیگ شروع کرده بود کارمان را آغاز کردیم و در این مدت روی بازیکنان و تفکر آنها کار کردیم که خوشبختانه در بازی های دوستانه یا بردیم و یا مساوی کردیم و شکستی نداشتیم. این خودش نشان می‌دهد کار ما خوب پیش رفته است.

ویسی با تاکید بر اینکه میلاد شیخ سلیمانی و جلال علی محمدی  و مهران موسوی 2 بازیکن خوبش را در بازی فردا در اختیار ندارد، گفت: خط دفع پیکان ضعیف نیست اما چون این تیم زیاد گل خورده می گویند خط دفاعش ضعیف است. مشکل از شکل دفاعی تیم ما بود که روی آن کار کردیم. مطمئنا فردا شاهد یک پیکان جدید خواهیم بود و تیمی متفاوت تر از تیم نیم فصل اول را شاهد خواهید بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها