بعد از برگزاری دیدار معوقه استقلال و فولاد حالا قرار است هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران از فردا آغاز شود.
کد خبر: ۱۲۶۹۷۶۳

به گزارش جام جم آنلاین ، فردا پرسپولیس می خواهد در  هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران فرار به سمت پوکر قهرمانی را آغاز کند. استقلال که شکست خورده و حالا پرسپولیس نسبت به نزدیک ترین رقبایش 10 امتیاز بیشتر دارد.

پرسپولیس در بهترین شرایط برای فرار هر چه بیشتر به سمت چهارمین قهرمانی پیاپی قرار دارد چرا که باید مقابل پیکان قعرنشین قرار بگیرد که فقط 15 امتیاز دارد و علاوه بر آن ضعیف ترین خط دفاع لیگ نیز در اختیار همین پیکانی هاست. آنها تا اینجا 38 گل خورده اند و حالا باید فردا مقابل تیمی قرار بگیرند که از قضا بهترین خط دفاع لیگ را دارد. البته پیکانی ها در گل زدن نسبتا موفق هستند و 28 بار در دوران قبل از کرونا و در لیگ نوزدهم موفق به گشودن دروازه حریفان شده بودند.

اکنون هدف پیکانی ها این است که در لیگ برتر فوتبال باقی بمانند که البته کار بسیار سختی دارند.

عبدالله ویسی به عنوان سرمربی می خواهد به هر شکل ممکن تیم تحت هدایتش را در لیگ برتر حفظ کند و از سویی یحیی گل محمدی قصد دارد با تیمی که قهرمانی اش از پیش تضمین شده به افتخار بزرگی برسد و به باشگاه مربیان قهرمان لیگ برتری بپیوندد.

این مسابقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار خواهد شد، دیداری که اگر پرسپولیس ببرد پوکر قهرمانی اش تا حد زیادی مسجل می شود اما اگر پیکان نتیجه بگیرد جوانه های امید قهرمانی در دیگر رقیبان زنده خواهد شد.

 

برنامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران:

یکشنبه 8 تير 1399

تراکتور -        نساجی مازندران          20:15

شهر خودرو     -        ذوب آهن       20:30

صنعت نفت آبادان       -        پارس جنوبی جم         21:00

شاهین شهرداری‌بوشهر  -        نفت‌ مسجدسلیمان       21:00

پیکان   -        پرسپولیس       21:00

دوشنبه 9 تير 1399

سپاهان -        گل گهرسیرجان          20:45

فولاد    -        ماشین‌سازی‌تبریز        21:00

استقلال -        سایپا    21:00

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها