جمع دوستان قرار است دوباره در فدراسیون فوتبال جمع شود؟ آن هم دوستانی که به نظر می رسید هفته پیش بر سر مسائلی که گفتنش نیاز به ارائه مدارک دارد با یکدیگر دشمن شده بودند.
کد خبر: ۱۲۶۹۴۳۷

به گزارش جام جم آنلاین ، علی کفاشیان با وجود همه بحث و جدل هایی که وجود دارد در به فدراسیون فوتبال برگشت اما این پایان کار نیست. او که با حکم نایب رییسی برگشته احتمالا مقدمه ای بر سلسله بازگشت های دیگر خواهد بود.

آنطور که شنیده می شود مهدی تاج قرار است با تمام قدرت به فدراسیون برگردد و اخبار حاکی از این است که او در راه بازگشت حامیان زیادی را پشت خود می بیند.

تاچ پیش از این به دلیل مشکل قلبی از سمت ریاست فدراسیون فوتبال کنار کشیده بود اما اکنون که اوضاع بهتری نسبت به قبل دارد آماده است تا دوباره به فوتبال خدمت کند!

بازگشت تاج جنجال های مدیریتی فدراسیون فوتبال را بیشتر خواهد کرد، حتی اگر هم برنگردد همین بازگشت کفاشیان کافی است تا مدام بپرسیم واقعا در این فدراسیون چه خبر است؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
FARHA
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
۰
۰
این آقایان (تاج - کفاش - ......) صندلیهای ریاست داخلی خودشان را به هیچی و ذلت کشاندن تا بتوانند صندلیهای بهتری آنطرف آب برای خود مهیا و بوجود آورند الان ببینید هر کدام یک پست تو دل برو در AFC گرفتند و برا خوشون حال میکنند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها