سرمربی باشگاه لیورپول که در آستانه فتح لیگ جزیره قرار دارد، معتقد است که تکرار عصر سلطه منچستریونایتد بر لیگ برتر انگلیس برای قرمزهای آنفیلد غیرممکن بوده و در ادامه نوع مدیریت پاندمی کرونا را توسط نخست وزیر بریتانیا زیر سوال برد.
کد خبر: ۱۲۶۹۳۷۴

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، تیم تحت هدایت «یورگن کلوپ» با اختلاف ۲۲ امتیاز بیشتر از نزدیک‌ترین تعقیب کننده صدرنشین جدول بوده و امروز باید در گودیسون پارک شهرآورد «مرسی ساید» را برابر اورتون برگزار کنند.

از سال ۱۹۹۰ تاکنون لیورپولی‌ها موفق به فتح لیگ جزیره نشده‌اند اما تیم بندر لیورپول در آستانه فتح نوزدهمین قهرمانی خود در انگلیس است تا بدین ترتیب با رکورد منچستریونایتد یک جام فاصله داشته باشد.

یونایتدها تحت هدایت «سر الکس فرگوسن» افسانه‌ای، در فاصله سال‌های ۱۹۹۲ تا ۲۰۱۳ در مجموع ۱۳ بار فاتح لیگ برتر انگلیس شدند.

کلوپ که فصل گذشته به همراه لیورپول لیگ قهرمانان را فتح کرد، گفت: صادقانه بگویم، فکر نمی‌کنم سلطه بر لیگ جزیره دیگر امکان پذیر باشد. یونایتد ترکیب خوبی در اختیار داشت و یک سرمربی استثنایی با چشمی تیزبین برای شکار بازیکن و زمان‌بندی شگفت انگیز برای تشخیص مدت زمان مورد نیاز حضور یک بازیکن در تیم.

وی افزود: نفرات جانشینی هم که او (فرگوسن) انتخاب می‌کرد همیشه استثنایی بودند و البته پول هم بی تاثیر نبود. ترکیب منچستریونایتد واقعا خوب بود. البته ما تا الان باید کار فوق العاده‌ای کرده باشیم اما برای همیشه موفق ماندن باید به همین روند ادامه دهیم.

تعظیم «کلوپ» به «فرگوسن» حمله به نخست وزیر انگلیس (+عکس)

سرمربی آلمانی ادامه داد: و باور کنید، دیگران دست از تلاش نخواهند کشید؛ یونایتد بازخواهد گشت و چلسی در پنجره نقل و انتقالات پیش آهنگ خواهد بود و وقتی منچسترسیتی آرسنال را شکست داد از خودم پرسیدم چطور ممکن است که ۲۲ امتیاز از آنها بیشتر داشته باشیم؟

کلوپ همزمان با انتقاد از «بوریس جانسون» نخست وزیر بریتانیا بابت نحوه مدیریت پاندمی ویروس کرونا، اظهار داشت: یک ثانیه نگران این نبودم که دولت ممکن است قهرمانی را از ما بگیرد چون واقعا نگران تعدا تلفات بودم و هنوز هم نگران هستم.

تعظیم «کلوپ» به «فرگوسن» حمله به نخست وزیر انگلیس (+عکس)

وی در ادامه تاکید کرد: من به این دولت رای ندادم. آنها انتخاب افراد دیگر هستند و مشکل من اخباری بود که از انگلیس و از آلمان به گوشم می‌رسید. اگر بیگانگان از بیرون به هر دو کشور نگاه می‌کردند، فکر می‌کنند که ما از دو سیاره متفاوت هستیم.

کلوپ تصریح کرد: به شخصه درک نمی‌کنم که چرا در ۱۵ ژوئن شروع به پوشیدن ماسک در امکان بسته کردیم و این در حالی بود که پنج یا ۶ هفته قبل از آن سایر کشورها چنین کاری را شروع کرده بودند.

کووید ۱۹ جهان را به هرج و مرج کشانده است و بیش از ۴۲ هزار قربانی و بالغ بر ۳۰۰ هزار آلوده در کشور انگلیس برجای گذاشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها