معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد؛

کشف فندک‌های مستهجن در پایتخت (+عکس)

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۰۰۰ ثوب لباس با تصاویر مبتذل خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۹۱۹۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ نادر مرادی در گفتگو با ایسنا دراین‌باره گفت: همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، پلیس با تولید و توزیع کنندگان لباس‌های نامناسب و دارای تصاویر مستهجن و غیراخلاقی برخورد می‌کند و در همین راستا نیز چندی قبل از فعالیت فردی که اقدام به عرضه تی‌شرت‌هایی با تصاویر و نوشته‌های مبتذل و رکیک کرده بود با خبر شده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

مرادی با اشاره به تحقیقات انجام شده از سوی ماموران گفت:‌ در تحقیقات انجام شده مشخص شد که این فرد تی‌شرت‌های مذکور را در یک مغازه واقع در شهرک غرب به فروش می‌رساند و علاوه بر آن به شکل اینترنتی نیز اقدام به توزیع و فروش این البسه کرده است که در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و ماموران با حضور در این محل بیش از ۲۰۰۰ ثوب البسه که روی آن تصاویر مستهجن، فحاشی رکیک و ... وجود داشت، کشف و ضبط شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ادامه داد: همچنین در همین راستا نیز یک نفر از سوی ماموران دستگیر شد که این فرد در بازجویی‌های انجام شده معترف شد که این البسه را به شکل قاچاقی خریداری کرده است.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با چنین مواردی برخورد خواهد کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

مرادی پیش از این در گفتگویی با ایسنا با هشدار به تولیدکنندگان و فروشندگان لباس‌ های مبتذل و نامناسب از برخورد با عرضه لباس‌ های مبتذل و نامتعارف زنانه و مردانه خبر داده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها