در جریان معاملات امروز بازار ارز، نرخ خرید و فروش دلار و یورو در حالی نسبت به دیروز افزایش قیمت داشت که قیمت سکه تمام بهار آزادی هم امروز اندکی افزایشی بود.
کد خبر: ۱۲۶۹۰۳۲

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه) به هفت میلیون و ۹۶۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۷۳۵ هزار و ۲۵۷ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل هفت میلیون و ۳۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه ۳ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان، ربع سکه دو میلیون و ۴۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۷۰۹ دلار رسیده است.

افزایش قیمت دلار و یورو

از سوی دیگر امروز صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۷ هزار و ۶۲۰ تومان می‌خرند و معادل ۱۷ هزار و ۸۸۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش دلار نسبت به معاملات روز گذشته به ترتیب ۱۲۰ و ۱۳۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

همچنین، این صرافی‌ها امروز هر یورو را معادل ۱۹ هزار و ۵۲۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۱۹ هزار و ۸۸۰ تومان هم می‌فروشند که در مقایسه با معاملات روز گذشته قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب معادل ۲۰ و ۱۳۰ تومان افزایش یافته است.

علاوه براین، امروز بانک‌ها نیز هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۷ هزار و ۳۶۴ و هر یورو را معادل ۱۹ هزار و ۵۶۴ تومان می‌خرند که نرخ خرید دلار در بانک‌ها نسبت به دیروز کاهش و نرخ خرید یورو در مقایسه با دیروز افزایش یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها