جنس این توری ها از مفتول حرارتی تولید شده که به صورت بافته شده و در هم تنیده شده تولید می شود و به عبارت دیگر از موج دادن سیم ها فلزی این نوع توری تولید می شود البته نوع موج دار بودن این توری ها نیز متفاوت می باشد.
کد خبر: ۱۲۶۹۰۲۴

از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به دلیل شکل مستطیلی و شبکه های مربعی چشمه هایی که دارد به توری های مشی دارد و تنها نقطه تفاوت آن ها با هم در این است که توری های مشی در نقاط تقاطع هم جوش خورده اند ولی این توری پرسی به هم مانند تار و پود بافته و تنیده شده است.

روند تولید توری پرسی چگونه است؟

 

جنس توری پرسی از چیست؟

جنس مفتول های به کار رفته در هنگام ساخت توری پرسی از گالوانیزه و سیم فولادی می باشد که بسیار مقاوم در برابر رطوبت و گرما می باشد که برای آب و هوای شرجی می تواند بهترین گزینه انتخابی برای خرید توری پرسی باشد. این مدل توری که از سیم مفتول هایی با سایزهای 2 تا 6 میلی متری تولید شده و بعد از آن به صورت دنده شده و کنگره درآورده می شود و به وسیله دستگاه هایی کاملا اتوماتیک به صورت تار و پود در ابعاد 1*2 به هم بافته می شود. توری های پرسی از نظر ظاهری همانند حالت موج های سینوسی می باشد. که بعد در فاصله های مشخص به هم مانند بافت پارچه به هم قفل و تنیده شده است که این موضوع موجب ایجاد استحکام بالا و مقاومت و ثبات فوق العاده ی آن توری ها شده است. این نوع مدل از توری ها بر مبنای برخی موارد تقسیم بندی می شود مانند:

بر مبنای اندازه چشمه و نوع آن

بر مبنای ایرانی یا خارجی بودن محصول

بر مبنای نوع گرم یا نوع سرد بودن محصول

همین عوامل می تواند در قیمت توری های پرسی نیز تاثیر گذار باشد. و به هنگام خرید این نوع توری ها باید به این موارد نیز توجه لازم را داشته باشید.

قیمت توری پرسی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت این نوع توری ها طبق فاکتورهای خاص و معین مشخص می شود که می توان گفت اصلی ترین عامل برای تعیین قیمت توری پرسی وزن آن توری می باشد البته برخی موارد نیز می تواند در قیمت توری تاثیر گذار باشد مانند تغییر سایز توری های پرسی و مواد اولیه و متریال آن موجب افزایش و یا کاهش  قیمت می شود.  قیمت توری پرسی با توجه به این که در دو نوع سیاه یا گالوانیزه باشد متغیر بوده و به صورت کیلویی در بازار فروش ارائه و عرضه می شود. شایان به ذکر است که هرچه ضخامت مفتول به کار رفته در ساخت توری های پرسی بیشتر باید موجب بالا رفتن قیمت آن می شود و برعکس هر اندازه که سایز چشمه های آن بزرگ تر شود به دلیل این که از مفتول کمتری برای ساخت آن استفاده شده موجب کاهش قیمت آن می شود. شما میتوانید برای مشاهده قیمت توری پرسی به سایت حصار نوین الماس مراجعه کنید.

روند تولید توری پرسی چگونه است؟

خرید توری پرسی به چه صورت امکان پذیر می باشد؟

از آن جایی که این مدل توری به عنوان یکی از محصولاتی می باشد که در موارد خاص و کاربردی به کار می رود. این توری ها در مقابل اسید ها و مواد شیمیایی بسیار مقاوم می باشد. و از جمله دلایل خیلی مهم برای خرید توری پرسی برای اطراف ساختمان و اماکن ها این مورد است که در هنگام آتش سوزی به راحتی آب و سایر موارد می تواند از آن عبور کرده و موجب عبور جریان آبرسانی برای جلوگیری از آتش سوزی می باشد به همین علت برای ایمن سازی اماکن می تواند گزینه ی مناسبی باشد. این توری بسیار بادوام می باشد و از نظر شکل ظاهری دوطرفه و دارای سطح خیلی صاف می باشد که خاصیت انعطافی خیلی بالاتری نسبت به سایر توری ها دارد. این توری ها به دلیل ساختار خاصی که دارند اجازه ی حرکت مواد و متریال ها را به راحتی بر روی سطح خود می دهند. شرکت حصار نوین الماس یکی از شرکت های تولید کننده توری پرسی است که بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه میدهد.

کاربرد و مزایا توری پرسی چیست؟

این نوع توری به دلیل برخی کاربردهایی که دارد دارای مزایایی می باشد. از جمله کاربردهای توری پرسی می توان به صنایع پتروشیمی و پروژه های ساختمانی و حصارکشی برای باغ ها و محیط های باز, برای زه کشی  و ایجاد قفس برای حیوانات مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از اصلی ترین مزایا توری پرسی در نصب راحت و آسان آن می باشد که به راحتی می توان زمانی که به آن نیاز نبود جمع آوری کرد. این توری بسیار مقرون به صرفه  می باشد و دارای قیمت خیلی مناسبی بوده که به همین دلیل مورد استفاده و توجه اکثر مردم قرار گرفته است. از دیگر مزایای استفاده از این نوع مدل توری ها می توان به مقاومت آنها اشاره نمود این توری ها علاوه بر این که خیلی سبک بوده و وزن بالایی نداشته در مقابل خورده شدن و زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشد. لازم به ذکر است که در مقابل لغزش نیز بسیار مقاوم می باشد.

https://hesarnovinalmas.com/product/lace-percy/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها