رئیس انحادیه فروشندگان لوازم خانگی مطرح کرد:

افزایش 30 درصدی قیمت لوازم خانگی

افزایش قیمت لوازم خانگی داخلی کنترل میشود. مرتضی میری با بیان این نکته اضافه کرد: افزایش قیمت لوازم خانگی در سال جاری 20 تا 25 درصد است.
کد خبر: ۱۲۶۸۹۱۸

با گرانفروشان برخورد تعریزاتی خواهد شد/افزایش 20 تا 25 درصدی قیمت لوازم خانگی

مرتضی میری رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در گفتگو با جام جم آنلاین در خصوص افزایش قیمت لوازم خانگی گفت: افزایش 30 درصدی روی لوازم خانگی را قبول دارم. این افزایش بیشتر روی کالاهای خارجی است؛ چون واردات آن به کشور متوقف شده و همچنین جلوی ورود قاچاق این کالاها گرفته شده است.

مرتضی میری با اشاره به جلسه روز گذشته سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تولید کننده، افزود: مشخص شده است که افزایش قیمت روی لوازم خانگی تولید داخل، تلویزیون حداکثر 20 درصد و بقیه لوازم خانگی حداکثر 25 درصد خواهد بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اعلام کرد: این افزایش قیمت ظرف چند روز در سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات، توسط شرکت ها ثبت خواهد شد (در حال حاضر قیمت های موجود مربوط به بهمن 98 می باشد). اگر شرکت ها افزایش قیمت خود را ثبت نکنند و یا افزایش قیمت مغایر با میزان افزایش اعلام شده از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تولید کننده باشد، با تولید کنندگان و فروشندگان برخورد تعزیراتی خواهد شد. اتحادیه ما منتظر تثبیت قیمت ها در این سامانه است تا بازرسین سازمان با حضور در فروشگاه ها به کنترل قیمت ها بپردازند.

میری همچنین درباره وجود هرگونه گرانفروشی توسط فروشندگان لوازم خانگی، عنوان کرد: قیمت اجناس داخلی توسط اتحادیه و سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات کنترل می شود و درصورت مغایرت قیمت فروش توسط فروشندگان، امکان شکایت از طریق همین سامانه، اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تولید کننده وجود خواهد داشت.

وی با تاکید بر این که هیچ کدام از کالاهای خارجی وارد نمیشود، افزود: در صورت وجود کالاهای خارجی در بازار یا قاچاق است و یا از قبل در فروشگاه ها موجود است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
۰
۲
ای مسئولان نظام باید خجالت بکشید و بدانید که علاوه بر نفرین خداوند منان، رسول گرامی و اهل بیت گرامی مورد سب و نفرین مردم هم خواهید بود آخه خجالت هم حدی دارد شما حقوق یک بازنشسته و کارمند را به قول خودتان 15 درصد افزایش میدهد و اجناس را بیش از 30 به خدا رو هم حدی دارد که فکر میکنم شما دیگر آن حد را هم رد کرده اید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
۰
۱
بعد خیلی جالبه که میگن چرا جوان ها ازدواج نمیکنند چرا بچه دار نمیشن چرا نسل رو به نابودی هست آخه از خدا بی خبرها مردم با این گرانی چیکار کنند یک خانواده با یک حقوق کارمندی یا بازنشستگی چطور دختر یا پسرش رو به خانه بخت بفرسته نمیدونم چرا اینقد صبر خدا طولانی شده ایکاش نابود میشدید

نیازمندی ها