گپ و گفت با شمسی صادقی بازیگر رادیو و تلویزیون

هنرمندان از درد مردم بی‌خبر نیستند

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا از پرداخت آخرین مرحله تسهیلات یک میلیون تومانی حمایت از کرونا خبر داد و گفت: پرونده این تسهیلات بسته شد.
کد خبر: ۱۲۶۸۷۸۶

به گزارش جام جم آنلاین، حسین میرزایی در گفتگو با فارس افزود: آخرین مرحله پرونده پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی حمایت کرونا در روز 22 خرداد ماه با پرداخت 867 هزار و 25 خانوار بسته شد.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا اظهار داشت: در مجموع تاکنون به 21 میلیون و 51 هزار و 393 خانوار یارانه‌بگیر تسهیلات حمایت از شرایط کرونا به مبلغ یک میلیون تومان پرداخت شده است که این رقم 87 درصد از خانوارهای یارانه‌ بگیر ماهانه کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تشکیل می‌دهند.

میرزایی افزود: آخرین مرحله پرداخت تسهیلات کرونایی به مبلغ یک میلیون تومان در 22 خرداد واریز شد که در این مرحله 867 هزار و 25 خانوار این تسهیلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفتند.

وی در مورد بازپرداخت تسهیلات گفت: بازپرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی حمایت از کرونا که در سه مرحله پرداخت شد از تیرماه 99 شروع می‌شود و اقساط آن ماهانه 35 هزار تومان و 100 تومان از یارانه ماهانه افراد کسر می‌شود و مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 30 ماهه خواهد بود‌(کارمزد تسهیلات یک میلیونی طی دو و نیم سال 53 هزار تومان است).

میرزایی گفت: بانک‌های عامل از ماه آینده اقساط تسهیلات یک میلیونی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طی هماهنگی با سازمان هدفمندی یارانه‌ها از یارانه ماهانه افراد کسر کرده و به حساب تسهیلات پرداختی منظور می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها