120 میلیارد تومان. این مبلغی است که سوءمدیریت شدید در فدراسیون فوتبال و البته زد و بند آقازاده ها، دلال ها و یک موسسه به اصطلاح فرهنگی روی دست ورزش ایران گذاشته است.
کد خبر: ۱۲۶۸۴۸۹

به گزارش جام جم آنلاین ، فدراسیون فوتبال ایران طبق اسناد و احکام غیررسمی 120 میلیارد تومان به مارک ویلموتس یکی از بدترین مربیان خارجی تاریخ فوتبال ایران بدهی دارد.   ویلموتس در حالی به ایران آمد که لقب «خوک جنگی» رسانه های هلندی و بلژیکی را یدک می کشید اما الان مشخص است که این لقب فقط برای جنگیدن با فوتبال ایران برای گرفتن پولی است که حتی یک صدم آن را لیاقت ندارد.

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در شاهکار تاریخی خود قراردادی با ویلموتس بسته بودند که از هر طرف فسخ می شد فدراسیون باید غرامت می داد.

ویلموتس که در بدو ورود به ایران از سوی تاج «مرد نجیب» توصیف شده بود بر اساس خبر یک منبع آگاه اکنون پیام نانجیبانه ای را از بلژیک ارسال کرده است. او گفته تمامی طلب خود را می خواهد و تخفیف نمی دهد. به این ترتیب او با دو شکست تلخ و سنگین در مقدماتی جام جهانی و در حالی که تقریبا ایران را از جام جهانی محروم کرده به اندازه کل مربیان تاریخ فوتبال ایران دستمزد دریافت می کند.

ویلموتس کلا 33 روز در تهران حضور داشت و بابت این 33 روز ۴۰ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان پاداش گرفته است و حالا باقی مانده قرارداد خود را هم میخواهد.

صد البته هنوز ویلموتس برنده این جنگ حقوقی با فدراسیون فوتبال نشده و اندک امیدی وجود دارد که این مربی نالایق که فوتبال ایران را تقریبا از جام جهانی آتی محروم کرده دیگر پولی نگیرد اما قطعا نالایق تر از این کاسب بلژیکی افرادی هستند که در فدراسیون فوتبال حیرت انگیزترین قرارداد تاریخ فوتبال را با این مربی انعقاد کردند تا قرارداد ترکمنچای دیگر به تاریخ بپیوندد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها