اکنون داغ ترین بحث در رابطه با فوتبال علاوه بر پرداخت بدهی نجومی ویلموتس، انتخاب رییس بعدی برای فدراسیون فوتبال است.
کد خبر: ۱۲۶۸۳۱۰

به گزارش جام جم آنلاین ، در اساسنامه فدراسیون فوتبال برای انتخاب رییس جدید لازم است فرد 10 سال سابقه مدیریتی داشته باشد اما بر اساس بند دیگری که بعدا اضافه شد ستاره های بزرگ و پرافتخار ملی پوش فوتبال ایران که بیش از 100 بازی ملی در کارنامه ثبت کرده اند نیز می توانند بدون بهره مندی از سوابق مدیریتی برای ریاست فدراسیون ثبت نام کنند.

علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، ‌آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، سیدجلال حسینی و احسان حاج صفی بازیکنانی هستند که بیش از 100 بازی ملی دارند.

پرواضح است که اگر قرار باشد از میان این هفت نفر کسی به مقام ریاست برسد کریمی، مهدوی کیا و به خصوص علی دایی ارجحیت دارند.

اما جسته و گریخته شنیدیم علی دایی همانگونه که در یک فصل اخیر تقریبا اجازه مربی گری در لیگ برتر را نداشته ، امکان رسیدن به ریاست فدراسیون را هم ندارد و البته علی کریمی هم اوضاع بهتری از او نخواهد داشت و مخالفت های شدیدی برای انتخاب کریمی همانند دایی برای ریاست فدراسیون و اصلا کاندیدا شدن برای ریاست وجود دارد. مشکل دیگر علی کریمی این است که تحصیلات دانشگاهی هم ندارد.

در رابطه با مهدوی کیا اما چنین سخت گیری وجود ندارد اما نباید فراموش کرد که مهدوی کیا نیز مانند کریمی از تحصیلات دانشگاهی برخوردار نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها