دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت جدیدترین آمار از شیوع ویروس کرونا در کشور را ارائه کرد.
کد خبر: ۱۲۶۸۱۷۷

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، ۴۹۳ مورد بستری و دو هزار و ۶۴۱ مورد از افراد معادل ۸۴ درصد از موارد جدید، در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۶۰ هزار و ۶۹۶ نفر رسید.
 
وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۱۲ نفر رسید.خوشبختانه تا کنون ۱۲۵ هزار و ۲۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۲۵۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۹۹۷ هزار و ۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
جهانپور در پایان تصریح کرد: وضعیت خوزستان همچنان قرمز است و استانهای هرمزگان، آذربایجان های شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، بوشهر، سیستان و بلوچستان، قزوین و خراسان رضوی در وضعیت هشدار قرار دارند.رعایت فاصله گذاری فیزیکی و هوشمند با جدیت بیشتر و استفاده از ماسک، ضرورت اجتناب ناپذیر این روزها و روزهای آینده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها