مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور خبر داد

واریز مابه‌التفاوت ریالی سوخت اردیبهشت خودروهای عمومی

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت فروردین ماه، 470 هزار خودروی حمل و نقل عمومی واریز شد.
کد خبر: ۱۲۶۸۱۵۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز سهمیه اعتباری سوخت اردیبهشت ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت اردیبهشت ماه 470 هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG ، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها و پیک موتوری واریز شد.
 
وی افزود: سهمیه اردیبهشت ماه ناوگان اعتباری بالغ بر 765 میلیارد می‌باشد که به حساب رانندگان واریز شده است.
 
ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان داشت: اعتبار فوق در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌گردد و آنها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده نمایند.
 
بر اساس گزارش روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور ،وی در ادامه گفت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی میتوانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر " سماس" از  میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها