۲۱ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پی اظهارات مدیرعامل صندوق بازنشستگی در ارتباط با تفاوت سطح زندگی بازنشستگان به وزیر رفاه تذکر دادند و تاکید کردند: اظهارات نسنجیده مدیرعامل صندوق بازنشستگی «نمک پاشیدن به زخم بازنشستگان» است.
کد خبر: ۱۲۶۸۱۲۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ در پی اظهارات اکبر افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ارتباط با حقوق بازنشستگان و اظهارات وی درباره تفاوت  سطح زندگی بازنشستگان و حقوق پرداختی به بازنشستگان، 21 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در همین رابطه  به محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر دادند.
 
در این تذکر خطاب به وزیر رفاه آمده است:  مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری طی روزهای گذشته در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا با این حقوقی که به بازنشستگان می‌دهید، می‌توانید زندگی کنید؟ گفته بود: سطح زندگی متفاوت است و تنظیماتی که هر فرد در آن زندگی می‌کند، تفاوت دارد.
 
این اظهارات که اساساً در آستانه سالروز رحلت امام مستضعفین بویی از نحوه مواجهه یک مسئول جمهوری اسلامی با ولی‌نعمتان این انقلاب عزیز نبوده است و در چارچوب دیدگاه لیبرال قابل تفسیر است، عملاً نمک به زخم بازنشستگان پاشیدن است و انتظار این است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن برخورد متناسب با مدیرعامل صندوق بازنشستگی از ملت عزیز به صورت رسمی عذرخواهی کند.

نمایندگان مجلس خطاب به وزیر رفاه: اظهارات نسنجیده مدیرعامل صندوق بازنشستگی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها