چندی پیش بود که واشینگن پست از فساد همه جانبه سلبریتی های آمریکایی نوشت اما این فسادها اکنون دیگر منحصر به اخلاقیات نیست بلکه جنبه های مالی را دربرمی گیرد.
کد خبر: ۱۲۶۸۰۱۹

به گزارش جام جم آنلاین ، اکنون ستاره های ریز و درشت آمریکایی متهم به این نیستند که بی بند و باری و امورغیراخلاقی را در جامعه آمریکایی گسترش می دهند بلکه اکنون به انواع و اقسام فسادهای مالی نیز متهم می شوند.

جدیدترین نمونه کایلی جنر شخصیت اینستاگرامی است که همانند سایر اعضای خانواده خود از راه تبلیغات و تجارت لوازم آرایشی ثروتمند شده است. سال گذشته نشریه فوربس آمریکا کایلی 21 ساله را خودساخته ترین میلیارد جهان معرفی کرد و او را بالاتر از مارک زاکربرگ مالک فیسبوک قرار داد.

اما از همان زمان اخبار بسیار متعددی منتشر شد که بر خلاف آنچه که گفته می شود کایلی ثروت میلیاردی ندارد و این ادعا افسانه ای بیش نیست. نشریه فوربس کایلی جنر را که اکنون 22 سال دارد و مادر یک کودک 2 ساله است متقلبی معرفی کرد که برای تبلیغ بیشتر برند آرایشی خود اقدام به ترویج دروغ ثروت میلیاردی اش کرده است.

کایلی جنر و مادرش به سرعت به این قضیه واکنش نشان دادند. این اتفاق هم می تواند به برند این تاجر 22 ساله و ثروتمند آمریکایی صدمه بزند و هم باعث شکایت های دولتی که احتمالا زندان و جریمه برای او در بردارد، شود.

در صورتی که محرز شود کایلی جنر در رابطه با میزان ثروت واقعی اش با جمع آوری اسناد جعلی دروغ گفته باشد زندان و جرایم بسیار سنگینی در انتظار اوست.

البته پیش از این از کایلی جنر نیز انتقادات بسیار زیادی می شد، از جمله اینکه او سبک زندگی بسیار مخربی را بین جوانان آمریکایی تبلیغ می کند و می خواهد هم و غم دختران و زنان آمریکایی را به لوازم آرایشی خلاصه کند. از سویی بسیار دیگر گرانی محصولات او در کنار کیفیت پایین همین محصولات را به شدت مورد انتقاد قرار می دادند.

کایلی از خانواده مشهور جنرها و کارداشیان هاست. او یک خواهر تنی و سه خواهر ناتنی دیگر دارد که همگی چهره های مشهور و پولسازی هستند که هر کدام برند و تجارت خودشان را دارند. مادر خانواده نیز همین طور است.

همگی آنها همیشه به دلیل فتوشاپ بیش از اندازه عکس هایشان، ترویج سبک زندگی مبتنی بر ظاهر و تجملات و عمل های جراحی های پی در پی زیبایی به شدت مورد انتقاد قرار داشتند.

پیرس مورگان مجری مشهور بریتانیایی پیش از این در یک اظهار نظر فوق جنجالی اعضای این خانواده را افرادی کندذهن، بی بند و بار و رقت انگیز معرفی کرده بود که هیچ هنری ندارند و تنها با دروغ و نیرنگ و تقلب نزد مردم و به خصوص دختران کم سن و سال مقبولیت پیدا کرده اند.

کیم کارداشیان یکی دیگر از مشهورترین اعضای این خانواده نیز به دلیل ترویج آرایش کردن بدن نیز با شدیدترین انتقادات روبرو شده بود.

«پا به پای کارداشیان ها» عنوان مجموعه رئالیتی شوی مشهوری است که از زندگی این خانواده جنجالی سال هاست بر روی آنتن امریکایی های می رود اما گزارش ها حاکی از این است که میزان محبوبیت این خانواده به شدت در آمریکا فروکش کرده و به اندازه گذشته اعتبار ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها