مراسم تجلیل از استاد بهروز رضوی ، گوینده پیشکسوت صداوسیما صبح امروز در ساختمان شهدای رادیو سازمان صدا و سیما برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۶۷۹۰۵

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین، در این مراسم دکتر حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی به همراه جمعی از پیشکسوتان رسانه با اهدای مدرک درجه یک هنری کشور از ایشان تقدیر کردند.

شاه آبادی با ذکر این نکته که در طول 80 سال حضور رادیو در کشور، چهره هایی نظیر بهروز رضوی کمتر یافت میشوند. بیان کرد: امروز رادیو از یکی از فرزندان پر افتخار خود تقدیر میکند و بخاطر این سرمایه به خود میبالد.

اگر رادیو امروز در عرصه رسانه ای کشور موثر است و در شکل گیری سبک زندگی مردم نقش دارد به واسطه حضور این افراد است.

معاون صدای رسانه ملی با بیان این مطلب که اولین چیزی که از بهروز رضوی میشناسیم صدای او است، گفت: در واقع صدا ظرف وجودی استاد است که دانش و علمشان در این ظرف قرار می‌گیرد و پشت این صدا این فرهیختگی و مهارت وجود دارد ، ما باید این ظرفیت ها را به همه اقشار معرفی کنیم.

در این مراسم بهروز رضوی با اشاره به 52 سال کار خود در رادیو عنوان کرد: من از بچگی عاشق رادیو بودم و وقتی وارد این حوزه شدم، همه افراد را می شناختم.

این گوینده پیشکسوت رمز ماندگاری خود را بهره برداری شخصی نکردن از امکانات و انجام کارها به بهترین نحو دانست و اظهار داشت: در هیچ برنامه ای قصد نمایش خود را نداشتم و همواره سعی کردم طوری بخوانم که بهتر از آن نشود خواند. وقتی شعری میخوانم خود را نه فقط شرمنده مردم و مسئولین، بلکه حتی پاسخگو در برابر حافظ و سعدی هم میدانم.

رشید کاکاوند، گوینده رادیو نیز در حاشیه این مراسم رضوی را فرد درجه یک هنری خواند و گفت: اهدای این نشان باعث میشود ما بهتر او را بشناسیم. صدای رضوی فرهنگ و دانش شنونده را بالا میبرد و صدای فرهیخته ای است.
 
وی همچنین افزود: ما باید تلاش کنیم تا کار و فرهنگ او را به جوان تر ها آموزش دهیم.
 
سید محمد طباطبایی مدیر عامل موسسه پیشکسوتان ضمن تقدیر از بهروز رضوی عنوان کرد: در شورا برای اعطای نشان درجه یک بحث زیادی میشود، اما وقتی اسم بهروز رضوی آمد همه بدون استثناء موافقت کردند. او هیچوقت موضع سیاسی خود را وارد هنر و کار خود نکرد و ما امیدواریم در نسل های بعد نیز مانند او داشته باشیم.
 
گزارش جام جم آنلاین از مراسم تجلیل از استاد بهروز رضوی
 
گزارش جام جم آنلاین از مراسم تجلیل از استاد بهروز رضوی
 
گزارش جام جم آنلاین از مراسم تجلیل از استاد بهروز رضوی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها