در حالی که هنوز لیگ برتر فوتبال ایران مجددا از گرفته نشده خبر عجیبی به گوش می رسد که البته تقلید از چند باشگاه اروپایی به منظور درآمد زایی است.
کد خبر: ۱۲۶۶۹۲۴

به گزارش جام جم آنلاین ، لیگ برتر فوتبال ایران که با شیوع ویروس کرونا تعلیق شده بود، از نیمه دوم خرداد ماه آغاز می شود که البته تاریخ دقیق هنوز مشخص نیست.

لیگ برتر قرار است بدون تماشاگر و پشت درهای بسته برگزار شود.

امروز خبری به گوش رسید که برای فوتبال ایران کمی عجیب است. گفته می شود پنج باشگاه تصمیم دارند تا در ازای دریافت مبلغی از هواداران خود عکس آنها را بر روی سکوهای خالی از تماشاگر ورزشگاه بگذارند. در واقع این تماشاگران با پرداخت مبلغی عکس خود را برای باشگاه ارسال می کنند تا در بازی تیم محبوبشان آن عکس بر روی سکوها گذاشته شود!

این اقدام در واقع تقلیدی از باشگاه های اروپایی است. به عنوان مثال تیم دورتموند همین دو روز پیش در آغاز دوباره بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی خود وست فالن به مصاف تیم شالکه رفت و با چهار گل پیروز شد. در این دیدار عکس برخی از هواداران سرسخت و پروپاقرص دورتموند بر روی سکوها دیده می شد. این هواداران با پرداخت 15 یورو حق گذاشتن عکس خود بر روی سکوها را خریده بودند تا در روزهایی که فوتبال اروپا باید به طور کامل بدون تماشاگر برگزار شود اینگونه تعصب خود را به تیم محبوب خود نشان داده باشند.

حالا هم که خبر اقدام مشابه پنج باشگاه ایرانی به گوش می رسد که البته هنوز تایید نشده است. با اینکه این اتفاق برای فوتبال ایران عجیب به نظر می رسد اما نادرست هم نیست. بالاخره در وضعیت بد اقتصادی، باشگاه ها حق دارند از روزنه هایی هر چند کوچک درآمدزایی کنند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها