کریستیانو رونالدو 35 سال دارد اما شاخصه های بدنی که چربی های موجود در بدن هر فرد را نشان می دهد ثابت می کند این فوق ستاره پرتغالی یوونتوس از نظر سن و سال زیر 25 سال است.
کد خبر: ۱۲۶۶۸۳۰

به گزارش جام جم آنلاین ، رونالدو اندامی ورزیده و عضلانی دارد و حتی یک ذره چربی اضافه هم در بدن او دیده نمی شود. اما با اینکه وضعیت جسمانی فوق العاده ای دارد باز هم دلیل نمی شود که نخواهد تقلب کند!

رونالدو گستره تجارت خود را به پدهای عضله‌ساز و سیکس پک‌ساز EMS آورده و آنها را با نام تجاری خود یعنی CR7 روانه بازار کرده است. او برای تبلیغات مربوط به این پدهای عضله ساز و سیسک پک ساز مثل همیشه وارد عمل شده و مقابل دوربین عکاس برای ثبت عکس تبلیغاتی این محصول قرار گرفته است. اما اکنون جنجال بزرگی رقم خورده است. این فوتبالیست پرتغالی متهم به این شده که برای فریب مشتریان خود عکس های خود را با کمک متخصصان دستکاری و فتوشاپ کرده تا سیکس پک او واضح تر به نظر بیاید.

بسیاری از کاربران این تقلب رونالدو در فریب مشتری خود را از او بعید می دانند.

بسیاری از دیگر از کاربران نیز اعتقاد دارند رونالدو با این کار قدم در راه کیم کارداشیان گذاشته، سلبریتی مشهور آمریکایی که برای تبلیغات محصولات آرایشی و پوشاکی خود از هیچ فتوشاپی دریغ نمی کند.

عده دیگری از کاربران با حمله به رونالدو می گویند که با این همه ثروت چه نیازی به فریب مشتریان خود داشته است.

البته رونالدو همیشه سیکس پک خود را داشته و قبلا هم آن را نشان داده بود. او تا این لحظه در برابر اتهام تقلب مشتریان خود سکوت کرده. شاید بخواهد با تصویر واقعی تری به این اتهام پاسخ بدهد.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها