مهرداد میناوند در گفت و گو با جام جم آنلاین:

از هر طرف حساب کنید پرسپولیس قهرمان است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید پرسپولیس تحت هر شرایطی قهرمان این دوره از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران می شود در غیر اینصورت به این تیم و هوادارانش ظلم شده است.
کد خبر: ۱۲۶۶۶۷۶

به گزارش جام جم آنلاین ، لیگ برتر فوتبال ایران در حالت کاملا بلاتکلیفی قرار دارد. نه مشخص است که نیمه تمام اعلام می شود و نه مشخص است که دوباره ادامه پیدا می کند. در اینباره به زودی تصمیم گیری خواهد شد.

اکنون بسیاری از باشگاه ها مخالف آغاز دوباره آن هستند. از سویی برخی از تیم ها نظیر سپاهان و استقلال و تراکتور تمایل دارند لیگ نیمه تمام اعلام شود اما به شرط اینکه پرسپولیس قهرمان اعلام نشود.

در این رابطه با مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس همکلام شدیم. این چهره پرسپولیسی که اخیرا با خود باشگاه حواشی هایی داشته به جام جم آنلاین گفت: کسانی که می گویند نام پرسپولیس نباید به عنوان قهرمان اعلام شود ابتدا به جدول لیگ نگاه کنند. پرسپولیس 10 امتیاز جلوست و واقعا دلیلی ندارد قهرمان نباشد. این تیم شایسته عنوان قهرمانی است و هیچ تیمی نیست که اکنون این شایستگی را داشته باشد. کمی باید با منطق به اوضاع کنونی نگاه کرد.

میناوند عنوان کرد: از هر طرف حساب کنید پرسپولیس قهرمان است. اگر لیگ نیمه تمام اعلام شود قهرمانی باید به پرسپولیس برسد. اگر هم مجددا از سر گرفته شود باز هم عنوان قهرمانی به پرسپولیس می رسد چرا که بسیار بسیار بعید است تیمی بتواند 10 امتیاز اختلاف با پرسپولیس را جبران کند. اگر هم ادعا می کنند می توانند این اختلاف امتیازی را جبران کنند بگویند پس تا پیش از این در لیگ چه می کرده اند که اختلافشان با پرسپولیس به این اندازه رسید.

بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس افزود: من هوادار و عاشق پرسپولیس اما این حرف از روی تعصب نیست. منصفانه این است که اگر خواستند لیگ را نیمه تمام اعلام کنند باید پرسپولیس قهرمان شود در غیراینصورت فدراسیون و سازمان لیگ مقابل هواداران میلیونی این تیم قرار می گیرند که اصلا شرایط خوبی نخواهد بود. به نظر من هر چه زودتر باید در اینباره تعیین تکلیف شود تا بیش از این با احساسات هواداران میلیونی و بسیار زیادی پرسپولیس بازی نکنند.

میناوند تاکید کرد: به نظر من تا زمانی که سلامتی بازیکنان و مربیان تضمین نشود نباید لیگ آغاز شود. امیدوارم این بلای کرونا از سر مردم رفع شود تا بتوانیم دوباره فوتبال را به روال عادی از سر بگیریم. فوتبال با کرونا و بدون تماشاگر هیچ معنایی ندارد. خیلی تلخ است که هواداران پرسپولیس و هر تیم پرطرفدار دیگری در ایران در ورزشگاه ها حضور نداشته باشند.

وی یادآور شد: فعالیت خاصی در فوتبال ندارم و کرونا هم مزید بر علت شده تا بیشتر از فوتبال دور شوم. امیدوارم این روزها تمام شود.

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان در رابطه با اختلافاتش با باشگاه پرسپولیس گفت: ترجیح می دهم دیگر در این باره صحبت نکنم اما هواداران بدانند من همیشه عاشق پرسپولیس بودم و عاشق آن باقی می مانم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها