مصاحبه روز سه شنبه احمد سعادتمند نکات مهمی داشت ولی یکی از مهمترین نکات آن اشاره به جزئیات طلب وینفرد شفر از استقلال بود.
کد خبر: ۱۲۶۶۵۴۶

به گزارش جام جم آنلاین ،  سعادتمند گفت باید ۵۵۰ هزار دلار به این مربی آلمانی پرداخت کنند که ۳۵۰ هزار دلار آن طلب خود او بود و 200 هزار دلار جریمه. با توجه به اینکه دلار دیروز وارد کانال ۱۷ هزار تومان شد، خودتان یک ضرب ساده انجام دهید تا متوجد شوید ۲۰۰ دلار جریمه چقدر برای استقلال آب می خورد؟! و آنوقت است که باید سر وقت مدیران این باشگاه رفت و از آنها پرسید آیا واقعا این یک برد بزرگ بود؟! اگر سری به مصاحبه مسئولان باشگاه در زمان اعلام رای بزنید، جملاتی از این جنس را می بینید.

اکثر مسئولان استقلال ادعا داشتند که شفر بالای یک میلیون دلار می خواسته ولی موفق شدند این مربی را شکسته داده و کاری کنند او فقط به ۵۵۰ هزار دلار برسد. اما چرا استقلال نتوانست کاری کند که این مربی فقط طلبش را بگیرد؟ شفر روزی که از باشگاه جدا شد حاضر بود 350 هزار دلار و چه بسا کمتر بگیرد تا کار به دعوای حقوق نکشد ولی جالب اینجاست مدیران وقت استقلال حتی جواب تماس هایش را ندادند. همان زمان اعضای هیات مدیره باشگاه که هنوز هم حضور دارند، بارها و بارها مصاحبه کردند که «مشکل شفر را حل می کنیم.» منزوی و خلیل زاده از جمله این اعضا بودند. فتحی مدیرعامل استقلال هم که اصلا می گفت کوچکترین مشکلی پیش نمی آید! ناگفته پیداست در این پرونده شفر بود که توانست برنده بزرگ باشد و به خاطر کار نکرده ۲۰۰ هزار دلار بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها