رییس پلیس پیشگیری پایتخت در گفتگو با جام جم آنلاین:

در دوران قرنطینه با کاهش آمار جرایم مربوط به خانواده مواجه بودیم

رییس پلیس پیشگیری پایتخت توضیحاتی را در مورد عملیات پلیس مترو برای حفظ سلامتی شهروندان و جرایم مربوط به خشونت خانگی در دوران قرنطینه ارائه کرد
کد خبر: ۱۲۶۶۳۲۰

سردار کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری پایتخت در گفتگو با جام جم آنلاین در خصوص استفاده اجباری از ماسک در مترو گفت :تمام این اقدامات به خاطر حفظ سلامتی مردم است. به این دلیل که مترو باعث تجمع شهروندان در ساعات اولیه روز و پایان زمان اداری می شود، اقدام به اجباری کردن استفاده از ماسک ناگزیر بود.

وی تاکید کرد: تا الان مردم تا حد زیادی نکات بهداشتی را رعایت کرده و جز چند مورد استثنا مردم فهیم  شرایط را رعایت می کنند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: امکانات خرید ماسک برای کسانی که لازم داشته باشند در ایستگاه ها فراهم شده است و این شرایط کماکان به منظور حفظ سلامتی مردم ادامه دارد. سلامت مردم برای ما بسیار اهمیت دارد و امیدوارم بتوانیم با کمک هم و رعایت پروتکل ها این مورد را تامین کنیم.

سردار ظهیری به سوال آیا در ایران نیز مانند برخی کشور ها با برقراری قرنطینه گزارش های خشونت و اختلافات خانگی افزایش یافته است اینگونه پاسخ داد: تنها مرجعی که در کشور در این مورد از طرف ما مسئول است مرکز فوریت های پلیسی 110 و گزارشات مراجعه حضوری به کلانتری ها است که در این مورد ما نه تنها افزایشی در آمار گزارشات نداشیم بلکه  کاهش محسوسی در تماس ها و مراجعات هم داشته ایم و خدا را شاکریم که مردم ما از سطح بالایی از فرهنگ و شعور همزیستی برخوردار هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها