رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۲ مرد و یک زن بدل انداز حرفه ای با ۶۰ فقره بدل اندازی طلا خبر داد و گفت: متهمان ۵ میلیارد ریال از مال باختگان کلاهبرداری کرده بودند.
کد خبر: ۱۲۶۶۲۴۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از مهر، سردار علیرضا لطفی در تشریح این خبر گفت: سیزدهم اردیبهشت ماه امسال پرونده‌ای به همراه یک متهم بنام «فرزین ۲۲ ساله» به اتهام بدل اندازی طلا برای رسیدگی تخصصی از کلانتری ۱۶۱ ابوذر به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ توضیح داد: محتویات پرونده حاکی از آن بود، این متهم با مراجعه به یک مغازه طلافروشی قصد فروش یک عدد النگو به وزن ۲۸ گرم را داشته که پس از بررسی طلا و تست آن توسط مغازه دار مشخص شد النگو طلا نبوده و فقط روی آن را آبکاری کرده اند که بلافاصله طلافروش با پلیس ۱۱۰ تماس و با حضور به موقع گشت کلانتری مرد بدل انداز دستگیر می شود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی فزرین ضمن قبولی جرم خود اظهار داشت، من به اتفاق همسرم «غزاله» با خرید طلاهای بدلی از شخصی بنام «مراد» که از دوستانم است به طلافروشی های سطح شهر مراجعه و طلای بدلی را به عنوان طلای واقعی می فروختیم.

وی با اشاره به اینکه متهم در ۶ ماه اخیر به ۶۰ فقره بدل اندازی با همدستی همسرش اعتراف کرد، افزود: متهم اظهار داشت، در مدت این ۶ ماه حدود ۵ میلیارد ریال پول به دست آورده اند و پول حاصله را صرف خوشگذرانی و زندگی کرده اند.

سردار لطفی افزود: کارآگاهان با هماهنگی بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۱۸ تهران پانزدهم اردیبهشت ماه هر دو همدست متهم را دستگیر و پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی به جرم ارتکابی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: تاکنون ۱۵ تن از مالباختگان شناسایی و تبهکاران با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها