عضو شورای شهر تهران در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

احتمال بازگشت طرح ترافیک

شورای شهر تهران با تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا مبنی بر لغو طرح ترافیک موافق است اما در صورت ادامه تراکم ترافیکی امکان اجرای مجدد آن وجود دارد.
کد خبر: ۱۲۶۵۹۰۳

محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار جام­ جم آنلاین درمورد لغو طرح ترافیک در پایتخت در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، گفت: به جهت اجتماع مردم در مترو و اتوبوس، رعایت فواصل اجتماعی ممکن نبود. شورای شهر درخواست کرد که طرح ترافیکی در تهران لغو شود اما اخیرا شرایط به نحوی شده که اداره شهر به بی انضباطی کشیده می ­شود و امیدواریم که مردم این مسئله را رعایت کنند. تا وقتی راه درمان قطعی و واکسن کرونا پیدا نشود نباید فکر کنیم شرایط عادی شده. نکات بهداشتی باید رعایت شود و مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

محمود میرلوحی با اشاره به این که در شرایط عادی شورای عالی ترافیک برای اجرای طرح­ ترافیکی تصمیم ­گیری می­کند، گفت: در شرایط فعلی تصمیم ­گیری در این خصوص با ستاد مقابله با ویروس کرونا است و تصمیم ستاد و پلیس در این خصوص صحیح است. ولی متاسفانه روزهای اخیر ترافیک شهر به صورتی پیش می­ رود که ممکن است مسئولین ناچار شوند طرح ترافیک را بازگردانند.

میرلوحی ضمن بیان این که ستاد مقابله با ویروس کرونا به پیشنهاد شورای شهر لغو طرح ترافیکی را تصویب کرده است، اضافه کرد: اگر مسیر ترافیکی به همین نحو ادامه پیدا کند، به اجرای طرح ترافیک منجر خواهد شد. ما انتظار داریم شهروندان به حداقل تردد اکتفا کرده و از هرگونه ازدحام اجتناب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها