شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در تیم فوتبال ذوب‌آهن با شکست الهلال عربستان در ریاض، این تیم را بعد از مدتها در خانه‌اش شکست دادند و برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۰ رسیدند.
کد خبر: ۱۲۶۵۷۷۵

به گزارش گروه ورزش جام جم آنلاین از ایرنا، بعد از پیروزی یک بر صفر در ورزشگاه فولادشهر با گل قاسم حدادی‌فر، این بار ذوب‌ آهن به ریاض رفته بود تا در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف الهلال عربستانِ قدرتمند و پرستاره برود. شاگردان منصور ابراهیم‌زاده تا تاریخ‌سازی، تنها یک گام فاصله داشتند.

تیاگو نوس، کریستین ویلهمسون، میرل رادوی، لی یونگ پیو، محمد الشلهوب، سلمان الفرج، نواف العابد، اوساما هوساوی، یاسر القحطانی و ... مهمترین ستاره‌های داخلی و خارجی الهلال بودند. تیمی که باید برای جبران شکست دور رفت به مصاف تیم یکدست ذوب می‌رفت.

این بازی هم مانند دیدار رفت تنها یک گل داشت و جالب این است که آن یک گل بازهم توسط نماینده شایسته ایران به ثمر رسید.

ایگور کاستروی برزیلی در محوطه جریمه به زیبایی توپ را کنترل کرد و با چرخشی بی‌نقص دروازه الهلال را در دقیقه ۵۴ گشود و ورزشگاه را به سکوت وا داشت.

این نتیجه تا پایان به قوت خود باقی ماند تا ذوب‌آهن برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. اتفاقی که آخرین بار پیش از آن برای سپاهان در سال ۲۰۰۷ رخ داده بود.

مردان منصور ابراهیم‌زاده از سد تیمی گذشتند که در ۱۶ بازی اخیر خانگی خود شکست نخورده بود اما در بهترین زمان ممکن این اتفاق برایش رخ داد.

بعد از پایان بازی بازیکنان ذوب‌آهن به جبران خوشحالی و رقص معروف عربستانی‌ها بعد از پیروزی مقابل تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی، همان خوشحالی را تکرار کردند و سپس پرچم سه رنگ ایران را به اهتزاز درآوردند.

البته که این تیم در فینال مقابل سئونگنام کره شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی رسید اما چیزی از شایستگی‌هایش کم نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها