در فصلی که هنوز به سرانجام نرسیده شیخ دیاباته یکی از ستاره های بزرگ لیگ بود، بازیکنی که او را شادی های پس از گل ببر پنجه ای اش به خاطر می آوریم.
کد خبر: ۱۲۶۵۷۲۰

به گزارش جام جم آنلاین ، اما شیخ دیاباته اکنون با باشگاه استقلال به شدت وارد چالش مالی شده است. ماجرای فیش جعلی و اعتراض شدید دیاباته به این موضوع هنوز نقل محافل است. به نظر نمی رسد که این ستاره بخواهد فصل آینده باز هم با استقلال باشد. با اینکه دیاباته ستاره قابل توجهی در لیگ جاری بود اما قرار هم نیست که هر خبری درباره او را باور کنیم. 

اکنون خبر می رسد که یکی از باشگاه های لیگ برتری به این ستاره استقلال پیشنهادی 750 هزار دلاری داده است که در روزگار بدهی سر به فلک کشیده باشگاه ها و نوسان شدید ارزی واقعا اعجاب انگیز است. درباره دلال های فعال در فوتبال ایران بارها نوشته ایم، آنقدر که واقعا صحبت کردن دراینباره خسته کننده به نظر می رسد. اما گویا در شرایط فعلی نشر خبر پیشنهاد 750 هزار دلاری یکی از تیم های لیگ برتری به دیاباته چیزی جز دروغ دلالیسم نیست اما جریان در فوتبال ایران به گونه ای است که مثل همیشه این دروغ ها باور می شود تا قیمت بازیکنان بی حساب و کتاب بالا و بالاتر برود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها