نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز خصوصی سازی باشگاههای ورزشی را در دستورکار دارند.
کد خبر: ۱۲۶۵۶۰۳

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها و لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی کشور از جمله دستورکارهای جلسه امروز مجلس است.

نمایندگان در ادامه طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی، لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مشترک ایمنی مدیریت سوخت مصرف شده و ایمنی مدیریت پسماند پرتوزا و طرح استفساریه تبصره ۱۰ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را مورد بررسی قرار می‌دهند.

بررسی طرح استفساریه تبصره بند (الف) ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری، لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری- صنعتی سرخس- دوغارون و مازندران و لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی از دیگر دستورکارهای جلسه امروز مجلس است.

گزارش کمیسیون آموزش در مورد موضوع پذیرش و نحوه جذب آقای حسین فریدون برای تحصیل در مقطع دکتری، گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون اساسی در مورد درآمدزایی و خصوصی سازی باشگاههای ورزشی و بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان در مورد رسیدگی به لایحه مشارکت عمومی و خصوصی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی نیز در جلسه امروز مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها