سامان قدوس ملی پوش ایرانی تیم آمیان فرانسه می گوید در محرومیت سنگین او دست هایی پشت پرده وجود داشت.
کد خبر: ۱۲۶۵۵۱۲

به گزارش جام جم آنلاین ، سامان قدوس که پیش از پیوستن به تیم آمیان فرانسه با تیم اوئسکای اسپانیا قرارداد امضا کرده بود به آن پشت کرد تا با محرومیت بسیار سنگینی مواجه شود. بر اساس آخرین اخبار این فوتبالیست ایرانی با چهار ماه محرومیت و جریمه چهار میلیون یورویی مواجه شد. 

قدوس سال گذشته از استرشوندس سوئد به اوئسکا پیوست. او قراردادی را هم امضا کرد. قدوس اکنون می گوید که نمی دانسته آن قرارداد رسمی هستند و به همین دلیل بدون اطلاع از این موضوع از پیوستن به این تیم اسپانیایی پشیمان شده و به تیم آمیان فرانسه رفته. اما این قرارداد بعدا به شدت برای او دردسر ساز شد. محرومیت چهارماهه برای او در نظرگرفته شد ضمن اینکه باشگاه استرشوندس سوئد نیز تا آستانه ورشکستگی به دلیل جریمه سنگین فیفا پیش رفت. 

قدوس 3 ماه پیش محرومیتش به پایان رسید و اکنون وضعیت جریمه 4 میلیون یورویی اش مشخص نیست چون باشگاه  استرشوندس سوئد حاضر نیست درصدی از این جریمه را پرداخت و مدعی شده که قدوس باید تمام آن را پرداخت کند. 

قدوس در گفت و گو با سایت fotbollskanalen می گوید نمی دانسته آن مدارک رسمی است بنابراین آن را امضا کرده. اما به هر حال از فوتبالیستی حرفه ای از او بعید است که نداند چه چیزی را امضا می کند. 

پرداخت جریمه چهارمیلیون دلاری یعنی اینکه قدوس کل ثروت حاصل از فوتبالی اش را پای این اتفاق بپردازد که بهای بسیار سنگینی برای او خواهد بود. چهارمیلیون دلار جریمه تمامی دارایی سامان قدوس را می گیرد و او را در نقطه صفر قرار می دهد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها