رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: بنابر دستور وزیر محترم بهداشت در حال حاضر 5 هزار بسته اقلام بهداشتی جهت مقابله با بیماری کرونا برای جانبازان نخاعی و شیمیایی سراسر کشور در این نهاد در حال بسته بندی و ارسال است.
کد خبر: ۱۲۶۵۴۸۰

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، مهدی یوسفی با اشاره به اینکه مشکلات جسمی جانبازان می‌تواند این عزیزان را در مواجهه با بیماری کرونا آسیب‌پذیر کند، افزود: بسیاری از جانبازان نخاعی و شیمیایی داروهایی مصرف می‌کنند که  تضعیف‌کننده سیستم ایمنی بدن آنها  محسوب می‌شود که هیات امنا در این راستا با دستور مقام عالی وزارت بهداشت تمهیداتی را در نظر گرفته است.

وی عنوان کرد: بنابر هماهنگی‌هایی که با بنیاد شهید و امور ایثارگران داشته‌ایم جهت حمایت هرچه بیشتر از جانبازان کشورمان 5 هزار بسته اقلام بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح، ماسک N95 ، دستکش لاتکس و ماسک سه لایه به صورت رایگان درب منزل جانبازان نخاعی و شیمیای سراسر کشور  ارسال می‌شود.

متن پیام سعید نمکی، وزیر بهداشت جهت کمک به جانبازان به شرح ذیل است:

با سلام و احترام

ایمان داریم که جانبازان سرافراز، شهدای زنده و ستاره‌های درخشان آسمان ایثار و مهربانیند. بازماندگان روزهای سخت وطن و اسطوره‌های پایداری و عزت ایران زمینند.

ارجمند بزرگوار، در این ماه مبارک ملتمس دعای خیر و نفس‌های آغشته به فیض ملکوتیتان هستیم تا دعا کنید ایرانی اسلامی همواره سرافراز و با عزت در عرصه جهانی بدرخشند و مردمان شریفش با تندرستی و شادکامی روزگار بگذارنند و خدمتگزارانش در خدمت به پاکیزه‌ترین بندگان پروردگار شرمسار خون شهدا و ایثار جانبازان سربلندش نباشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها