میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد

تبریک میلاد پیامبر

20 سال قبل که کارکرد مطبوعات به قدری پررنگ بود که حتی رسانه دیداری شنیداری را تحت تاثیر قرار می‌داد و در فضای مطبوعاتی کشور عده‌ای قلم‌های خود را با نام توسعه به جای شکستن قالب‌ها، مصروف شکستن هنجارها و ایجاد هرج و مرج می کردند؛ گردانندگان رسانه ملی با درک درست از زمان و نیاز مخاطب در صدد برآمدند در حوزه مکتوب، رقابتی درست و بهنگام داشته باشند و این شد که روزنامه جام‌جم به‌عنوان یاور و همراه صدا و سیما در سپهر رسانه‌ای کشور طلوع کرد.
کد خبر: ۱۲۶۵۴۶۶

رسانه‌ای جوان که سعی در برقراری ارتباطی حقیقی با مخاطب داشت و با ساختاری فرهنگی و اجتماعی در آن مقطع که گاه تاثیر یک گزارش مکتوب به مراتب بالاتر از ساعت‌ها برنامه دیداری و شنیداری بود توانست با انتخاب سوژه‌های به روز و تاثیرگذار خیلی زود با نفوذ در میان مخاطبان خود به خصوص نسل جوان قدرت انتخاب حقیقی را در آن فضای غبارآلود عرضه، و با بازنمایی ارزش‌ها، صیانت از هنجارها به سمت الگودهی و جهت‌دهی سلایق مختلف برود.

و این عمق بینش و توان گردانندگان این روزنامه‌ را که از بچه‌های انقلاب بودند و هستند نشان می‌دهد امروز هم که صدا‌و‌سیما در خط مقدم مجاهده و تلاش است به عنوان بازو و یاور رسانه ملی با همه چالش‌ها سعی در حفظ و صیانت ارزش‌ها دارد. و اکنون که به یقین این روزنامه وزین مانند همه روزنامه‌های دیگر با چالش‌های اساسی گرانی کاغذ، علاقه مخاطب به رقبای مجازی و ... روبه‌رو است، ضمن تبریک صمیمانه سالگرد تاسیس به همه دست‌اندرکاران،امید که با افزایش قدرت و ظرفیت بر خط بودن، شکاف بین نسلی را پر و به عنوان رسانه تراز انقلابی از ظرفیت خبرهای جدید در حوزه فرهنگ و هنر و سیاست که محصول مهم رسانه ملی است بیشتر استفاده و نظام خودباوری و خوداتکایی را در بین جوانان تقویت کند.

حمید شاه آبادی - معاون صدای رسانه ملی / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها