ویروس کرونا در بابل بعد از سه هفته روند نزولی، بار دیگر در این شهرستان جانی تازه گرفته و آمار بستری روزانه افراد مبتلا به این بیماری افزایش یافته است .
کد خبر: ۱۲۶۵۳۸۳

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، ویروس کرونا در بابل بعد از ۷۰ روز یکه تازی هم اکنون بار دیگر روند صعودی به خود گرفته است و در دو روز گذشته ۴۷ بیمار مبتلای جدید به این ویروس  در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند.

همچنین در طی ۴۸ ساعت گذشته تعداد ۳۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های بابل با حال عمومی مساعد ترخیص شدند.

در حال حاضر ۱۰۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های بابل بستری و تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

پیش از این نیز آمار بستری بیماران در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل از سه رقمی تبدیل به ۲ رقمی شده و به ۹۶ نفر کاهش یافته بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفته بود که هفته پیش رو می تواند برای تعیین تکلیف ویروس کرونا در بابل سرنوشت ساز باشد.

دکتر سید فرزاد جلالی افزود: با توجه به پایان قرنطینه خانگی و آغاز فعالیت کسب و کارهای کم خطر در ۲۰ روز گذشته ترافیک و شلوغی شهر همانند وضعیت قبل از شیوع کرونا شده است که مسئولان ارشد شهرستان نسبت به این امر هشدارهای جدی داده بودند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل که مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت می کند ، شهرستان ۵۰۰ هزار نفری بابل را با هفت بیمارستان زیر پوشش دارد که از این تعداد پنج بیمارستان آیت الله روحانی و میناگر ، شهید بهشتی ، یحیی نژاد و امیرکلا از ابتدا برای پذیرش بیماران کرونایی اختصاص یافتند و همچنان هم پذیرش این بیماران در تمامی این بیمارستان ها ادامه دارد.

زنگ خطر شیوع بیماری کرونا در مازندران سی ام بهمن ماه سال گذشته با شناسایی ۲ بیمار در بابل به صدا درآمد. اگر چه روند شیوع بیماری از اواخر اسفند در مازندران به نقطه پیک رسید و از سوم فروردین ماه امسال هم کاهشی شد ، ولی همچنان صدها بیمار کرونایی در بیمارستان های استان تحت درمان قرار دارند و هر روز نیز دهها بیمار جدید در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل پذیرش می شوند.

شهرستان ۵۳۱ هزار نفری بابل دارای شش بخش و هفت شهر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها