سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا با اعلام اینکه فهرست تقاضای 2 میلیون و 266 هزار و 263 سرپرست خانوار برای دریافت وام یک میلیونی به سازمان هدفمندی ارائه شد، گفت: کسانی که هنوز نتوانسته‌اند تقاضای خود را ارسال کنند بدون محدودیت زمانی می‌توانند تقاضای خود را اعلام کنند.
کد خبر: ۱۲۶۵۳۳۲

به گزارش جام جم آنلاین، حسین میرزایی در گفتگو با فارس گفت: فهرست اسامی متقاضیان مرحله دوم دریافت وام یک میلیون تومانی قرض‌الحسنه حمایتی در شرایط کرونا برای سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر در این مرحله به تعداد 2 میلیون و 266 هزار و 263 سرپرست خانوار به سازمان هدفمندی ارائه شد و سازمان هدفمندی نیز اطلاعات مذکور را در اختیار بانک مرکزی قرار می‌دهد.

به گفته میرزایی طبق اعلام قبلی بانک مرکزی واریزی وام یک میلیونی سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر 24 ساعت پس از دریافت اطلاعات انجام می‌شود و معمولا تا پایان شب پنج‌شنبه این واریزی انجام خواهد شد.

محدودیت زمانی ثبت نام وام یک میلیون تومانی برداشته شد

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا در مورد کسانی که هنوز نتوانستند تقاضای خود را برای وام یک میلیونی ارائه کنند، گفت: طبق اعلام آقای شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این افراد بدون محدودیت زمانی فرصت دارند کدملی سرپرست خانوار یارانه‌بگیر را با سیمکارت تلفنی که به نام سرپرست باشد به سرشماره 6369 پیامک کنند که این پیامک به منزله تقاضا برای دریافت وام یک میلیونی یارانه‌ ای حمایتی خواهد بود.

میرزایی گفت:‌قبلاً اعلام کرده بودیم سرپرستان جا مانده تا 18 اردیبهشت فرصت دارند اما بر اساس اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این محدودیت برداشته شده و تا زمانی که بیماری کرونا وجود دارد می‌توانند تقاضای خود را ارائه کنند.

هفته آینده تکلیف موارد مغایرت کد ملی و شماره حساب معین می‌شود

وی در مورد کسانی که قبلاً یارانه‌بگیر بودند اما حذف شدند آیا می‌توانند تقاضای وام بدهند گفت: ‌نه؛ فعلا فقط آنهایی که در فهرست یارانه‌بگیر ماهانه قرار دارند می‌توانند تقاضای تسهیلات یک میلیونی بدهند و در مورد بقیه خانوارها تصمیمی گرفته نشده است.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا همچنین درباره 34 هزار خانواری که در مرحله اول اطلاعات کدملی و شماره حساب آنها مغایرت داشت و یارانه نگرفته‌اند گفت:‌ هفته آینده از طریق پیامک به آنها اطلاع‌رسانی می‌شود تا نسبت به رفع مغایرت شماره حساب اقدام کنند و وام آنها محفوظ خواهد بود که به محض رفع مغایرت برای آنها واریز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها