کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در ١٥ استان کشور امروز( چهارشنبه) خبر داد و گفت: فردا هم به جز سیستان و بلوچستان اغلب نقاط کشور بارانی است.
کد خبر: ۱۲۶۵۲۹۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، کبری رفیعی گفت: امروز در نیمه‌غربی کشور و در مناطقی از شمال‌شرق، بارش باران و در برخی مناطق رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی گفت: شدت بارش‌ها امروز مربوط به استان‌های زنجان، قزوین، البرز، همدان و مرکزی، کرمانشاه، کردستان، شمال خراسان رضوی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نوار غربی اصفهان و شمال شرق خوزستان و نیمه غربی استان های فارس و بوشهر است.

کارشناس سازمان هواشناسی، درباره بالاآمدن آب رودخانه ها، احتمال آبگرفتگی معابر و همچنین برخورد صاعقه برای این مناطق هشدار داد.

رفیعی ادامه داد: فردا پنجشنبه بارش در بیشتر مناطق کشور به جز بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان ادامه دارد و به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود، همچنین در مناطق مستعد بارش تگرگ را پیش بینی می کنیم.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه در نوار شمالی کشور به ویژه بخش‌های شمال‌شرق، فعالیت سامانه بارشی ادامه خواهد یافت.

وی افزود: سامانه بارشی به تدریج از اواخر وقت جمعه از کشور خارج می‌شود. مجددا سامانه بارشی جدیدی از شنبه از نوار غربی وارد کشور می‌شود که ابتدا نوار غربی کشور و به تدریج نیمه غربی، بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور را تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد.

رفیعی گفت: آسمان تهران امروز  کمی ابری است و در بعدازظهر افزایش ابر خواهد داشت، در اوایل شب نیز برای پایتخت، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها