نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: «نون خ» به دل غرب نشینان نشست.
کد خبر: ۱۲۶۵۱۴۹

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه یک سیما، عبدالرضا مصری ‌با بیان اینکه انصافا زحمات بسیاری برای تولید سریال «نون خ» کشیده شده است، گفت: باید به عوامل این مجموعه تلویزیونی خدا قوت بگوییم.

او افزود: مشخص است این سریال که در محیطی روستایی در فصل سرما تولید شد، کار بسیاری برده، زیرا باید افراد بسیاری ساماندهی می‌شده‌اند تا در فضاهای مختلف، ارتباطات روستایی به نمایش درآید.

مصری تصریح کرد: این تدارکات گسترده و ساماندهی کار دشواری بوده و قطعاً با تولید مجموعه‌های تلویزیونی یا سینمایی آپارتمانی متفاوت است و از این نظر باید به عواملش خداقوت بگوییم.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی همچنین از رعایت و انتقال گویش مخصوص غرب کشورمان، به ویژه کرمانشاه در این مجموعه تلویزیونی قدردانی کرد و گفت: کار خوبی است که برای دیگر گویش‌های موجود در کشور نیز چنین روندی ادامه یابد تا همه هموطنان از این طریق بهتر با مسائل فرهنگی، قومی و گویشی دیگر نقاط کشور آشنا شوند.

او همچنین تصویر اماکن تاریخی و به نمایش کشیدن رفتار مردم را در این مجموعه تلویزیونی شایسته قدردانی دانست و گفت: در این مجموعه به خوبی تصویر شد که شاید مردم در ظاهر با هم اختلاف داشته باشند، اما در موقع ضروری، یک دست و صمیمی و پشتیبان هم هستند.
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی‌پرداختن به موضوع زلزله کرمانشاه را یکی دیگر از نقاط قوت این مجموعه تلویزیونی برشمرد و گفت: گرچه ابعاد زلزله وسیع‌تر از آن بود که در این سریال دیده می‌شد، اما انصافا به تصویر کشیدن این موضوع آن هم در قالب طنز، کار دشواری است، چرا که زلزله تراژدی است؛ اما در این طنز به خوبی به این ماجرا پرداخته شد.

مصری با قدردانی از بازی عوامل این مجموعه تلویزیونی تصریح کرد: عوامل محلی هم انصافا برای ساخت این مجموعه کمک کردند و هر کاری از دست‌شان برمی‌آمد، انجام دادند.

نماینده مردم کرمانشاه در پایان با بیان اینکه «نون خ» به دل مردم غرب کشور نشست، گفت: با همه این‌ها از رسانه ملی برای ساخت چنین مجموعه‌ای قدردانی و تشکر می‌کنیم و به همه کسانی که زحمت کشیدند، دست مریزاد می‌گوییم. مردم منطقه هم که با ما تماس داشتند، معلوم بود از این مجموعه تلویزیونی رضایت دارند. آرزوی توفیق و تداوم چنین آثاری را در رسانه ملی داریم.
مجموعه تلویزیونی نون خ 2 به تهیه کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخانی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما بود که سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شقایق دهقان، میرطاهر مظلومی، سیروس میمنت، مجید یاسر و هدیه بازوند در آن ایفای نقش کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها