پاندمیک ویروس کرونا باعث شده تا بیش از یک میلیارد و 500 میلیون دانش آموز این روزها نتوانند به مدرسه بروند هر چند مدارس یکی پس از دیگری در کشورهای مختلف در حال بازگشایی مجدد هستند.
کد خبر: ۱۲۶۵۱۳۰

به گزارش جام جم آنلاین ، بر اساس گزارش سازمان ملل آموزش آنلاین باعث شده این روزها میزان آزار و اذیت های سایبری بالا برود.

نتیجه یک تحقیقات کوتاه نشان داده آموزش های آنلاین در ایالات متحده آمریکا آمار آزار و اذیت اینترنتی را بالا برده است. هم اکنون از هر 10 زن در آمریکا 2 زن در فضای مجازی مورد حمله و توهین جنسی قرار می گیرد.

در جریان آموزش های آنلاین در آمریکا حقیقت تکان دهنده تری هم کشف شده است. از هر دو زن، به یکی عکس های نامناسب و غیراخلاقی ارسال شده است.

سازمان ملل نتایج دیگری را هم نشان داده است. بر اساس تحقیقات انجام شده از سوی این سازمان 70 درصد کادر درمان مقابله با کرونا در کل دنیا زنان هستند اما 11 درصد از این زنان کمتر از مردان همپایه و همکار خود دستمزد میگیرند.

ادامه تحقیقات سازمان ملل حاکی از آن است که 50 درصد جمعیت دنیا هنوز به اینترنت دسترسی ندارند. در برخی از نقاط جهان همانند آفریقا و یا افغانستان 70 درصد از زنان به وسایل هوشمند الکترونیکی از جمله موبایل هیچگونه دسترسی ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها