چند روز پیش بود که باشگاه بارسلونا اعلام کرد که نام ورزشگاه اسطوره ای این باشگاه یعنی نیوکمپ به مدت یک سال تغییر خواهد کرد و اسپانسر جدید این باشگاه بابت تغییر نام پولی را در اختیار باشگاه می گذارد که تمامی این پول صرف مبارزه با بیماری کرونا خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۶۵۰۷۵

به گزارش جام جم آنلاین ، اما به فاصله گذشت چند روز از اعلام این خبر ، اتفاق دیگری افتاده است که حداقل برای هواداران بارسلونا بسیار جنجالی و عجیب است. 

مارک تایسون اسطوره بوکس که یکی از رسواترین و جنجالی ترین ورزشکاران تاریخ است یکی از اسپانسرهای جدید باشگاه بارسلونا خواهد بود. او قرار است نام شرکت خود را بر روی ورزشگاه اسطوره ای نیوکمپ بگذارد. جنجال بزرگ وقتی به خوبی حس می شود که بدانیم مایک تایسون نمایندگی رسمی تولید ماده مخدر ماری جوانا را دارد و شرکتی هم که اسپانسر بارسلونا می شود همین است. این شرکت swissx stadium نام دارد. ورزشگاه بارسلونا که در سال ۱۹۵۷ هیچ نام دیگری به جز نوکمپ را به خود ندیده حالا در آستانه یک نامگذاری عجیب و غریب قرار گرفته است.

حالا باید منتظر ماند و دید که واکنش باشگاه بارسلونا به این پیشنهاد جنجالی چگونه خواهد بود و آیا این باشگاه کاتالانی راضی به عقد چنین عقد قراردادی خواهد شد یا خیر.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها