سرکلانتری پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 تن از اعضای باند مسافرکشان قلابی که با خودروی پژو پارس از مسافران زورگیری می کردند، خبر داد و گفت: متهم با 15 شاکی روانه دادسرا شد.
کد خبر: ۱۲۶۵۰۳۴

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ کیومرث حسنوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری تحت پوشش مسافرکش در محدوده میدان آزادی و بزرگراه های آیت الله سعیدی، لشگری، محمدعلی جناح و صادقیه تیمی از ماموران کلانتری 119 مهرآباد برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات ابتدایی اطلاع پیدا کردند دزدان 3 مرد جوان هستند که با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو پارس نقره ای رنگ طعمه هایشان که اکثرا مردان هستند به عنوان مسافر سوار بر خودرو کرده و سپس یکی از سارقان در صندلی عقب با تهدید سلاح سرد وجوه نقد، گوشی موبایل، عابربانک و وسایل با ارزش مسافران را سرقت می کند و در ادامه مالباخته ها را از خودرو پیاده می کنند.

این مقام پلیسی ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد که دزدان برای پنهان ماندن سرقت هایشان پلاک عقب خودرویشان را برداشته تا ردی از خود به جا نگذارند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: تجسس های پلیسی آغاز شده و ماموران به صورت محسوس و نامحسوس گشت های پلیسی را در خیابان به صورت ویژه کلید زدند و خودروهای پژو پارس نقره ای رنگ تحت نظر قرار می گرفتند تا اینکه ساعت 20:00 شنبه هفتم اردیبهشت ماه خودروی دزدان را شناسایی کردند.

سرهنگ حسنوند گفت: تیم گشت کلانتری 119 مهرآباد با درخواست نیروهای گشتی به تعقیب خودروی پژو پارس پرداختند و موفق شدند در زیرگذر اتوبان آیت الله سعیدی خودروی سارقان را متوقف کنند.ماموران 2 تن از سارقان 20 و 21 ساله را دستگیر کردند ولی یکی از سارقان موفق به فرار از صحنه سرقت شد.

وی با بیان اینکه مالک خودرو در بازجوئی های اولیه ظهار داشت، 8 روز قبل خودروی پژو پارس نقره ای رنگ را خریده است و در این مدت با همکاری دو تن از همدستانم در محدوده میدان آزادی، بزرگراه های آیت الله سعیدی، لشگری، محمدعلی جناح و صادقیه سرقت می کردیم، گفت: تحقیقات برای دستگیری متهم سوم پرونده ادامه دارد.

سرهنگ حسنوند به مردم توصیه کرد: حتما از وسایل عمومی از قبیل مترو، بی آر تی، اتوبوس مسافربری و تاکسی های زرد و سبز استفاده کنند و از خودروهای شخصی به هیچ عنوان استفاده نکنند و در صورت نیاز نیز دقت کنند که شیشه های خودروی شخصی دودی نباشد و شماره پلاک خودرو را بررسی و به خاطر بسپارید.

این مقام پلیسی در پایان با بیان اینکه تا کنون 15 تن از شاکیان هر دو سارق را شناسایی کرده اند، گفت: چنانچه افرادی در محدوده سرکلانتری پنجم در 8 روز گذشته هدف زورگیری خودروی پژو پارس نقره ای رنگ واقع شده اسد برای پیگیری شکایت و پرونده شان به کلانتری 119 مهرآباد مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها