دستیار پیشین کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران در ماجرای پاداش‌های این مربی از وی حمایت کرد.
کد خبر: ۱۲۶۴۹۷۸

به گزارش جام جم آنلاین ، خبرآنلاین نوشت: مدتی است که بحث پاداش‌های کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران نقل محافل ورزشی شده است.

امید نمازی که حدود ۳ سال دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران بود، امروز (یکشنبه) با انتشار پستی در فضای مجازی توضیحاتی در این خصوص داد و اظهار داشت: چند وقتی است که این موضوع در رسانه‌های ایران خیلی حاد شده و صحبت‌های زیادی درباره آن مطرح می‌شود. من هم چند وقتی است که دوست داشتم به این موضوع ورود کنم چرا که خیلی وقت‌ها به اشتباه برخی صحبت‌ها مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: من با کی‌روش رابطه نزدیکی داشتم و حدود ۳/۵ سال با او در تیم ملی ایران کار کردم و به مسائل مالی بین او و فدراسیون که طبق قراردادش هم بود، اشراف زیادی دارم، چون بیشتر اوقات من رابط بین او و فدراسیون بودم و باید کی‌روش را در این جلسات همراهی می‌کردم.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: یکسری پاداش‌ها در قرارداد کی‌روش آمده بود که او تا سنت و دلار آخر آن را هم می‌خواست و حقش بود، ولی اینکه بگوییم بیرون از قرارداد کی‌روش پول یا پاداشی اضافه به او تعلق گرفته به هیچ عنوان این موضوع را قبول ندارم. در این ۳/۵ سال که با او کار کردم، هیچ‌وقت چنین اتفاقی رخ نداد. کی‌روش حتی بارها پاداش‌های خود را با دستیاران ایرانی تقسیم کرد.

نمازی در پایان خاطرنشان کرد: دستیاران خارجی بحث‌شان جدا بود چراکه خودشان قرارداد داشتند و در آن قراردادها هم پاداش‌هایی وجود داشت، ولی ما به عنوان دستیاران ایرانی خصوصا من، هیچ پاداشی در قراردادمان تعریف نشده بود. به همین خاطر کی‌روش به دلیل حُسن‌نیتی که داشت از پاداش‌هایی که به خود و دیگر اعضای تیم تعلق می‌گرفت به دستیاران ایرانی هم می‌داد. در شرایطی که هیچ اجباری برای این کار نداشت و فقط او از روی حسن نیت چنین کاری می‌کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها