نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد آمریکایی ها تنها 59 درصد از مواد غذایی خریداری شده را مصرف می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۶۴۸۵۵

به گزارش جام جم انلاین از خبرگزاری فارس ، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد آمریکایی‌ها تنها ۵۹ درصد از مواد غذایی خریداری شده را مصرف می‌کنند.

این بررسی حاکی از آن است،  شهروندان آمریکایی هر سال بیشتر از هزینه‌های املاک، بنزین یا لباس، درآمد خود  را صرف هدر دادن مواد غذایی می‌کنند.

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها هر روز ۳.۶۲ دلار برای غذایی که هرگز نخوردند، صرف می‌کنند؛ این رقم بالغ بر یک هزار و سیصد دلار در سال و هزینه‌ای بیش از مالیات‌های گاز  یا ملک است.

این یافته‌ها تخمین می‌زند، میزان هدررفت غذای آمریکایی‌ها تقریباً سه برابر بیش از مطالعات قبلی باشد؛ پژوهش جدید توسط زاک کنراد از گروه علوم بهداشتی دانشگاه ویلیام و مری انجام شده و نشان داد که به طور متوسط ​​آمریکایی تنها ۵۹ درصد از مواد غذایی که در هر روز مشخص می‌کنند، مصرف می‌کنند و بقیه آنها به هدر می‌رود.

تحقیق صورت گرفته براساس داده‌های مربوط به میزان مصرف مواد غذایی برای ۳۹ هزار و ۷۵۸ بزرگسال آمریکایی بالای ۲۰ سال انجام شد که از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۶ و برگرفته از بررسی ملی آزمایشات بهداشت و تغذیه است.

کنراد این داده‌ها را با انواع دیگر اطلاعات عمومی در مورد زباله‌های مواد غذایی و قیمت مواد غذایی ترکیب کرد تا الگوی خود را برای مصرف متوسط ​​ایجاد کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها