کاظم نوربخش که این روزها «نون‌خ» با بازی او روی آنتن آی‌فیلم است از نقش سلمان می‌گوید

من سلمان را زندگی کردم

بازیگران «نون.خ» درباره جزئیات نقش خود و استقبال مردم از سریال صحبت کردند.
کد خبر: ۱۲۶۴۴۸۳

به گزارش جام جم آنلاین، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: این شب‌ها فصل دوم مجموعه «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی روی آنتن شبکه یک می‌رود.

فصل اول این سریال در نوروز ۹۸ با استقبال بسیار خوب مخاطبان سیما مواجه شد و توانست به خوبی آداب و رسوم مردم عزیز غرب کشور را به تصویر بکشد.

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شقایق دهقان، سیروس میمنت، پاشا جمالی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، میرطاهر مظلومی و مجید یاسر از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. این سریال با استقبال خوبی مواجه شده است از این رو با سه بازیگر این سریال گفتگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

نوربخش: مردم با نقش سلمان ارتباط خوبی برقرار کرده اند

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان سریال «نون. خ» گفت: از سال ۷۰ فعالیت در حوزه نمایش را در شهرستان بیجار شروع کردم، در زمینه تئاتر فعالیت داشتم و این سال‌ها چند فیلم کوتاه و بلند کار کردم.

وی ادامه داد:برای بازی در سریال «نون. خ» از طرف سعید آقاخانی انتخاب شدم. چون خودم در زمینه کمدی کار کرده بودم شخصیت سلمان برای من بسیار خوب بود و می‌دانستم می‌توانم این نقش را با تجربه‌ای که دارم ایفا کنم.

نوربخش بیان کرد: با توجه به حضور سعید آقاخانی می‌دانستم کار خوبی خواهد شد و مورد توجه قرار می‌گیرد. نظرات مخاطبان هم این موضوع را تایید می‌کند و با نقش سلمان ارتباط خوبی برقرار کرده اند.

وی درباره واکنش مخاطبان گفت:خنده‌های من در سریال را خیلی دوست دارند و به من می‌گویند که با خنده‌های شما ما هم می‌خندیدم. مخاطبان پیگیر خواستگاری من از شیرین هستند و سوال می‌کنند که من با شیرین ازدواج می‌کنم یا خیر و آخر سلمان به شیرین می‌رسد؟

نوربخش ادامه داد:در سریال «نون. خ» با عوامل حرفه‌ای کار کردیم و خیلی خوشحال هستم که در این دو فصل با گروه «نون. خ» تجربه‌های خوبی کنار بازیگران به دست آوردم. امیدوارم دوباره این فرصت برای من ایجاد شود.

 مرادی: تاثیر سریال «نون. خ» برای آینده کاری من بسیار خوب است

حسین مرادی بازیگر نقش پژمان درباره شروع فعالیت خود گفت:متولد شهرستان دیواندره هستم، فعالیت کاری و هنری ام را از دوران دبیرستان آغاز کردم و این حرفه را از سال ۷۵ ادامه دادم البته من بیشتر کارگردانی کردم و در کار بازیگری تجربه کمتری داشتم. در جشنواره‌های استانی، منطقه‌ای هم جوایزی دریافت کردم، تجربه کار در فیلم کوتاه و سریال‌های استانی هم داشتم.

وی ادامه داد: شهرستان ما کوچک است و فعالیت هنری خیلی کم در آن اتفاق می‌افتد از این رو برای من حضور در سریال «نون. خ» افتخاری است که از گروه حرفه‌ای و بازیگران خوب کسب تجربه کنم.

مرادی عنوان کرد: به دلیل اینکه در فصل اول سریال «نون. خ» حضور داشتم، برای سری دوم هم نقش پژمان به من پیشنهاد شدو برخی از دیالوگ‌ها را خواندم و متوجه شدم که کاراکتر وسواسی است و به مسائل بهداشتی توجه می‌کند و به سلامتی جامعه و خانواده اهمیت می‌دهد.

مرادی توضیح داد: با توجه به تجربه فصل اول «نون. خ» و استقبال مخاطبان در زمان تولید فصل دوم یقین داشتیم که سریال با استقبال خوبی همراه می‌شود چرا که آداب و رسوم مردم کُرد برای غیر کُرد هم جالب است. البته ما شاهد استقبال از همه مناطق ایران از جمله کُرد، لر، ترک و عرب هستیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه من در صدا و سیمای مرکز کردستان در رادیو و تلویزیون کار می‌کنم و مردم من را به عنوان یک چهره هنری می‌شناسند، اما تاثیر سریال «نون. خ» برای آینده کاری من بسیار خوب است و باعث شد چندین پیشنهاد داشته باشم.

مرادی درباره واکنش‌های مخاطبان گفت:پیام‌های بسیاری از مخاطبان داشتم که به زبان، آداب و رسوم فرهنگی که به تصویر کشیده شده علاقه داشتند، حتی جشن انار بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: در کنار عوامل حرفه‌ای تجربه خوبی را به دست آوردم و امیدوارم افرادی که می‌خواهند در زمینه بازیگری فعالیت کنند با چنین گروهی کار کنند.

موسوی: واکنش‌های خوبی از سوی مردم برای سریال داشتیم

سید حسین موسوی بازیگر نقش وحید در سریال «نون. خ» گفت:متولد شهرستان بیجار هستم و سال ۸۳ در حوزه باریگری فعالیت خودم را در تئاتر شروع کردم.

وی ادامه داد:در سریال «نون. خ» نقش وحید را بازی می‌کنم و در فصل اول هم حضور داشتم. برای من حضور در این سریال تجربه بسیار خوبی بود و برای ادامه مسیر می‌تواند خیلی به من کمک کند.

موسوی توضیح داد:از ابتدا می‌دانستیم که سریال با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند چراکه درباره آداب و رسوم کار‌های زیادی ساخته نشده بود و برای مخاطب تازگی دارد.

وی درباره واکنش مخاطبان گفت:واکنش‌های خوبی از سوی مردم برای سریال داشتیم و موسیقی وآهنگ‌هایی که در سریال پخش می‌شود مورد توجه قرار گرفت.

موسوی عنوان کرد: خوشبختانه با تیم خوبی کار کردیم و سعید آقاخانی کُرد زبان است و به آداب و رسوم، نوع زندگی کُرد‌ها مسلط است و می‌توانم به جرات بگویم که آقای سعید آقاخانی یکی از کارگردانان و بازیگران کاربلد سینما و تلویزیون و بسیار باهوش و حساس و ریز بین هستند و عوامل خوبی را در این سریال شاهد بودیم.

بازیگران «نون.خ» درباره سریال چه گفتند؟/ پیگیری مردم از سرانجام ازدواج سلمان و شیرینبازیگران «نون.خ» درباره سریال چه گفتند؟/ پیگیری مردم از سرانجام ازدواج سلمان و شیرینبازیگران «نون.خ» درباره سریال چه گفتند؟/ پیگیری مردم از سرانجام ازدواج سلمان و شیرینبازیگران «نون.خ» درباره سریال چه گفتند؟/ پیگیری مردم از سرانجام ازدواج سلمان و شیرین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها