مدافع جنجالی ایتالیایی که در فینال جام جهانی 2006 آلمان یک ضربه جانانه از زیدان دریافت کرد بعد از 14 سال درباره آن اتفاق می گوید.
کد خبر: ۱۲۶۴۴۱۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از soccerladuma، ستاره سابق ایتالیا ، مارکو ماتراتزی بعد از 14 سال درباره فینال جام جهانی 2006 صحبت کرد. 

در حالی که ایتالیا بعد از شکست فرانسه در ضربات پنالتی در آلمان ، چهارمین قهرمانی در جام جهانی را در سال 2006 به دست آورد بسیاری هنوز این فینال را به دلیل ضربه سهمگین زیدان به سینه ماتراتزی به یاد می آورند، ضربه ای که منجر به اخراج زیدان و از دست رفتن فرصت قهرمانی دوباره برای فرانسوی ها شد. 

در طول وقت های اضافه، ماتراتزی و زیدان حرف هایی را رد و بدل کردند که در نهایت منجر به خشم زیدان شد و به سینه ماتراتزی کوبید. آن زمان گفته می شد که ماتراتزی به مادر زیدان توهین کرده در حالی که چنین نبود. 

ماتراتزی می گوید به خواهر زیدان ناسزا گفتم و او هم عصبانی شد. 

ستاره سابق ایتالیا البته قبول دارد که پیش از آنکه زیدان با ضربه سر به سینه او ضربه زده و به او حمله‌ور شود به او حرفهای نادرستی زده ولی معتقد است صحبتهایش در حدی نبوده که با چنین واکنشی روبرو شود و به همین علت قرارداد او و زیدان در یک کفه ترازو منصفانه نیست. ماتراتزی در این باره گفت: من حرفهای احمقانه‌ای به زیدان زدم ولی در حدی نبود که او بخواهد چنین واکنشی داشته باشد. در استادیومهایی که من در آنها بازی کرده بودم، در رم، ناپل، میلان یا پاریس، شما حرفهای به مراتب بدتری می‌شنوید. من درباره خواهر او صحبت کردم نه آنطور که بعضی روزنامه‌ها نوشتند درباه مادرش. مادر من وقتی 15 ساله بودم فوت کرد و من هرگز به مادر کسی توهین نمی‌کنم و نخواهم کرد.

 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها