شاهزاده جنجالی سعودی ها دست از سر فوتبال انگلیس برنمی دارد و می خواهد یکی از باشگاه های محبوب و قدیمی این کشور را بخرد هر چند که از همین الان با مخالفت مسئولان این باشگاه و البته هوادارانش روبرو شده است.
کد خبر: ۱۲۶۴۳۸۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از GiveMeSport، نیوکاسل یونایتد که یکی از قدیمی ترین باشگاه های فوتبال انگلیس به شمار می رود 128 سال قدمت دارد. هر چند که این تیم قدرت دهه 90 میلادی را ندارد اما همچنان یکی از محبوب ترین باشگاه های انگلیسی به شمار می رود.

تیم شهر نیوکاسل انگلیس به کلاغ ها ملقب است. مدتی است که محمدبن سلمان شاهزاده جنجالی، متمول و زیاده خواه عربستانی برای خرید این باشگاه برنامه ریزی می کند. او برای خرید باشگاه 300 میلیون پوند پیشنهاد داده است که در عین شگفتی با مخالفت سران باشگاه مواجه شده است. نه تنها مسئولان نیوکاسل که حتی هواداران این تیم نیز مخالف حضور بن سلمان در نیوکاسل هستند و نمی خواهند تیمشان به دست یک شاهزاده عربستانی بیفتد.

در صورتی که بن سلمان بتواند به رویای خود برسد و نیوکاسل را بخرد این باشگاه تبدیل به گران ترین باشگاه انگلیسی می شود و حتی از منچسترسیتی هم پیشی می گیرد.

گفته می شود بن سلمان هدف خاصی برای خرید این باشگاه دارد ، هدفی که حول ابزارهای تبلیغاتی می گردد. سرمایه گذاری به نام راماندا استاولی برای خرید باشگاه نیوکاسل از سوی بن سلمان پیش قدم شده است. قرار است ۸۰ درصد سهام باشگاه نیوکاسل به نام شاهزاده سعودی ثبت شود و تنها ۱۰ درصد آن به استاولی اختصاص پیدا می کند.

اسطوره بزرگ این باشگاه یعنی آلن شیررهنوز به احتمال خرید نیوکاسل از سوی بن سلمان واکنش نشان نداده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها