کد خبر: ۱۲۶۴۳۲۵

یکی از شرکت های موفقی که با داشتن سابقه ای طولانی در زمینه فروش انواع ماشین آلات سنگین با کیفیت منحصر به فرد توانسته به جایگاه منحصر به فردی در صنعت حمل و نقل دست پبدا نماید، شرکت سیبا موتور نام دارد.

کامیون کشنده فاو

این شرکت تاکنون محصولات متفاوتی نظیر کامیون، کشنده، کمپرسی و کامیونت وارد بازار کرده است و به موفقیت های زیادی در این زمینه دست پیدا کرده است.

کامیون های کشنده این شرکت به دو نوع مختلف  کشنده فاو تک محور و کشنده فاو جفت محور تقسیم می شوند. در قسمت زیر قصد داریم  در مورد هر یک از این کشنده اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

انواع کشنده کامیون

 کشنده فاو تک  محور

این کشنده کامیون در زمان حرکت قادر به تولید 420 اسب بخار در 1900 دور در دقیقه می باشد و حداکثر گشتاوری که می تواند تولید نماید در حدود 1200-1400 و 1900 دور در دقیقه می باشد. نوع موتور نصب شده بر روی این کامیون کشنده، 6 سیلندر خطی می باشد و به توربو شارژر نیز مجهز می باشد. موتور قدرتمند و قطعات با کیفیتی که برای تولید این کامیون استفاده شده است موجب شده این نوع کامیون در زمره ی یکی از  بهترین گزینه ها برای جابه جایی بارهای سنگین به شمار رود و بتواند جایگاه ویژه ای در صنعت حمل و نقل جاده ای برای خود کسب نماید.

کامیون کشنده فاو

 

جالب است بدانید این نوع کشنده از لحاظ ظاهر و عملکرد شباهت زیادی به کشنده های اروپایی ولوو و رنو مانندFH500  دارد. لذا برای آن دسته از افرادی که تمایل به خرید کشنده های اروپایی رنو و یا ولوو دارند اما به دلیل هزینه بالا، قادر به خریداری این نوع کشنده ها نیستند،  کشنده فاو تک محور جایگزین مناسبی می باشد.

کابین این نوع کشنده از جنس فلز ساخته شده است و با ضد زنگ مخصوص، پوشش داده شده است که این امر باعث می شود کابین این کشنده به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نشود . بدنه داخلی این کشنده مجهز به عایق های صوتی و حرارتی می باشد که این عایق ها کامیون را در برابر باد، باران و برف محافظت می نماید و به این ترتیب به بارهایی که توسط این  کشنده حمل می شود، آسیبی وارد نمی گردد.

کشنده فاو جفت محور

این نوع کشنده صرفا به منظور تردد در جاده های ناهموار و با شیب بسیار تند طراحی شده است و برای افرادی که به صورت مداوم در جاده های صعب العبور در حال فعالیت هستند بهترین گزینه می باشد. موتور این نوع کشنده در حدود 420 اسب بخار و به امکاناتی نظیر توربو شارژر و اینترکولر مجهز شده است.

 

کامیون کشنده فاو

 گیربکسی که برای این کشنده استفاده شده است از نوع ZF و ساخت کشور آلمان می باشد. البته برای این نوع کشنده تجهیزات دیگری هم در نظر گرفته شده است که از میان آنها می توان به تاخوگراف راننده، صفحه نمایشگر دیجیتالی، شیشه بالابر برقی ، چند عدد آینه بالا بر برقی و قفل مرکزی درب اشاره نمود که مجموع این امکانات، نهایت آسایش و راحتی را برای رانندگان فراهم نموده و موجب شده این محصول به یکی از پر طرفدارترین محصولات شرکت سیبا موتور تبدیل شود.

 

در آخر اگر بخواهیم عملکرد کشنده جفت محور را با کشنده تک محور مقایسه نماییم، می توان گفت ظرفیت تحمل بار کشنده جفت محور بسیار بالاتر از کشنده تک محور می باشد و این یکی از مزیت هایی است که باعث شده علاقمندان این نوع کامیون کشنده را به کشنده تک محور ترجیح دهند چرا که برای حمل بارهای سنگین وزن نیازمند کشنده ای هستند که از استحکام و دوام مناسبتری برخوردار باشد.

 

کمپانی سیبا موتور در طی سال های فعالیت خود همواره تلاش کرده بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و صراحتا در انجام این امر تا حدود زیادی موفق عمل کرده است به نحوی که می توان این شرکت را در رده ی بهترین شرکت های تولید کننده خودور به شمار آورد. این شرکت در سال جدید در راستای بهبود صنعت حمل و نقل شرایط ویژه ای برای فروش انواع محصولات خود در نظر گرفته است که به نظر می رسد فرصت بسیار خوبی برای علاقمندانی است که تمایل دارند این محصولات را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

لذا پیشنهاد می کنیم این فرصت استثنایی را از دست ندهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های که در داخل سایت ذکر شده است تماس حاصل فرمایید و اطلاعات مورد نیاز را در مورد شرایط فروش محصولات این شرکت از مشاوران با تجربه ما دریافت نمایید.

 منبع: faw-sibamotor.com

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها