زمانی گرث بیل ستاره ولزی تیم رئال مادرید در صدر سریع ترین بازیکنان جهان قرار داشت اما اکنون یک بازیکن دیگر در صدر این فهرست قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۶۴۲۰۴

به گزارش جام جم آنلاین ، نشریه فیگاروی فرانسه فهرستی از سریع ترین فوتبالیست های دنیا را ارائه داده است که بر اساس این فهرست کیلیان امباپه بازیکن 20 ساله تیم پاری سن ژرمن در صدر این فهرست قرار دارد. او به عنوان بازیکنی معرفی می شود که به زودی تمامی رکوردهای نقل و انتقالات را می کشند و به صدر جدول گران ترین بازیکنان جهان می رسد. 

بر اساس گزارشی که سایت فیگارو ارائه داده این فوتبالیست فرانسوی سرعتی معادل 36 کیلومتر بر ساعت دارد و از این حیث از دیگر بازیکنان متمایز است. 

پس از امباپه، اینیاکی ویلیامز ستاره سیه چرده بیلبائو با متوسط سرعت 35.7 کیلومتر بر ساعت قرار دارد.

 رتبه های بعدی به ترتیب در اختیار پیر امریک اوبامیانگ(آرسنال) با متوسط سرعت 35.5 کیلومتر بر ساعت، کریم بالعربی(لورکوزن) با متوسط سرعت 35.27 کیلومتر بر ساعت، کایل واکر مدافع راست سیتی با متوسط سرعت 35.1 کیلومتر بر ساعت، لروی سانه(سیتی) با متوسط سرعت 35.04 کیلومتر بر ساعت، محمد صلاح ستاره مصری لیورپول با متوسط سرعت 35 کیلومتر بر ساعت، کینگزلی کومان(بایرن) با متوسط سرعت 35 کیلومتر بر ساعت، آلوارو اودریوسولا(رئال-بایرن) با متوسط سرعت 37.99 کیلومتر بر ساعت و ناچو فرناندز مدافع رئال با متوسط سرعت 34.62 کیلومتر بر ساعت قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها