سلام به همه شما همراهان عزیز و گرامی ما در این بخش به درخواست شما قصد داریم ویژگی های مثبت و منفی آغوشی چیکو در مدل های مختلف را بررسی کنیم.
کد خبر: ۱۲۶۴۰۹۷

در این بخش خواهیم خواند که کدام مدل ها چه ویژگی هایی دارند و کدام یک از آغوشی های چیکو برای خرید مناسب تر هستند. 

تفاوت آغوشی چیکو اصل و تقلبی :

همناطور که خود شما هم می دانید متاسفانه امروزه نمونه تقلبی بسیاری از کالا ها را در بازار پیدا خواهیم کرد و اگر کمی دقت نداشته باشیم ممکن است مدل تقلبی را به جای مدل اصلی خریداری کنیم که خود این موضوع باعث درد سر های بیشتری برای ما خواهد شد . 

تفاوت آغوشی چیکو اصل و تقلبی

قبل از هر چیز باید بدانید که اکثر محصولات برند چیکو مانند آغوشی های چیکو در ایتالیا تولید نمیشوند و تولید چین هستند . اما این موضوع دلیل بر بی کیفیت بودن آنها نیست چرا که اکثریت برند های بزرگ جهان کارخانه های تولیدشان در چین قرار دارد.

 

اما نمونه هایی هم هستند که در کشور های دیگر یا خود ایران به نام چیکو تولید شده اند که کیفیت چندان زیادی ندارند . 

متاسفانه مشخصه خاصی برای تشخیص نمونه نقلبی و اصل آن موجود نیست اما شما اگر خرید اینترنتی میکنید باید از یک فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید که در ادامه نیز به معرفی آنها خواهیم پرداخت .

آغوشی چیکو التراسافت :

آغوشی التراسافت چیکو یکی از دو مدل معروف این برند است که بسیاری از خانواده ها از این مدل استفاده میکنند 

  • آغوشی التراسافت چیکو داراری ویژگی های خاص خود است که مهم ترین آنها را در اینجا برای شما عزیزان لیست کرده ایم . 
  • مناسب برای وزن : التراسافت برای نوزادان با وزن بین 3.4 تا حداکثر 11 کیلوگرم مناسب است . 
  • حالت های بستن : آغوشی التراسافت قابل استفاده در 2حالت رو به جلو و روبه پشت است .
  • مزیت ها : دارای ضربه‌گیر مناسب برای محافظت از سر و گردن کودک ، جیب های پهلو پارچه مناسب عبور جریان هوا

آغوشی چیکو سافت اند دریم :

سافت اند دریم نیز یکی دیگر از مدل های آغوشی های برند چیکو است . 

این مدل داری تحمل وزن کمتر اما کاربرد های بیشتر است . 

ویژگی های این مدل را در ادامه میخوانیم . 

  • تحمل وزن: این مدل برای کودکان از وزن 3.5 تا 9 کیلوگرم
  • حالت های بستن نوزاد : روبه مادر از بدو تولد ، رو به بیرو از 4 ماهگی و رو به مادر به صورت خوابیده از بدو تولد .
  • مزیت ها : دارای بند های شانه و کمر برای کمتر کردن میزان فشار ، دارای پارچه گیاهی بی ضرر ، داراری محافظ سر و ایجاد بهترین حالت تنفس برای نوزاد

تفاوت آغوشی چیکو اصل و تقلبی

 

قیمت آغوشی چیکو :

Carco Baby Chicco EasyFit حامل کوچک بسیار  خرید آغوشی چیکو  خوبی است. هیچ دستورالعمل پیچیده ای وجود ندارد و فقط متناسب است! این محصول درست از نظر متفقین من بود!
هر والدین می توانند قبول کنند که سخت ترین قسمت وجود والدین جدید ، 6 ماه اول است. شما می خواهید به کودک نزدیک باشید و کودک می خواهد در کنار شما باشد ، بنابراین این حامل اجازه داد تا کودک کوچک من در کنار من احساس راحتی کند و من باید دستان خود را آزاد کنم تا از لذت های کوچک زندگی لذت ببرم…. یک فنجان قهوه.

کودک یا می تواند با والدین روبرو شود یا به دنیای اطراف خود نگاه کند (همه با یک حرکت). از بدو تولد تا حداکثر وزن 9 کیلوگرم مناسب است. سر و گردن کودک نیز از پشتیبانی عالی برخوردار است. این وزن سبک است و پارچه نرم واقعا تضمین می کند که کودک کوچک من در همه اوقات راحت باشد.

من وقتی در جستجوی محصولات جدید با کودک کوچک خودم کمی محقق هستم ، این همان چیزی است که من پیدا کردم:

صندلی پهنای موقعیت یابی m موقعیت مناسب کودک را تضمین می کند
انستیتوی بین المللی هیپ دیسپلازی Chicco Easy Fit را به عنوان یک محصول سالم لگن اذعان می کند
قهوه صبح من ، اجرای سریع من به فروشگاه برای برخی از شیر و نان فقط خیلی راحت تر شد!

Carco Baby Chicco Easy Fit از ماه دسامبر از طریق خرده فروشان زیر عرضه می شود:

پوشیدن کودک به روش های نی نی سایت بیشتری از یک به لگن تبدیل شده است. در مرحله اول ، شما نمی توانید یک خیابان مرتفع و مرسوم ، بدون دیدن یک مومیایی جالب یا بابا قدم بزنید و همراه با پوشیدن یک کودک با ارزش خود به همان اندازه با افتخار به نظر می رسید ، انگار که کودک آخرین کیف Hermes است.

 

تفاوت آغوشی چیکو اصل و تقلبی

ثانیا ، "لگن" کلمه ای است که باید هنگام خرید یک حامل کودک به یاد داشته باشید. آنها پاهای کودکان را در وضعیت شبیه قورباغه نگه می دارند ، بنابراین اگر قصد استفاده از آن را دارید باید اطمینان حاصل کنید که به باسن کودک شما آسیب نمی رساند. اگر توسط مؤسسه بین المللی هیپ دیسپلازی (IHDI) تأیید نشده است ، آن را خریداری نکنید.

آقای الكساندر آارولد ، مشاور جراح ارتوپدی كودك در بیمارستان كودكان ساوتهمپتون موافق است: "كلید حامل نوزاد سالم باسن ، مفصل ران است كه باسن را به بیرون باز می كند ، و ران ها را پشتیبانی می كند. IHDI کارهای زیادی را در زمینه ارزیابی حاملان مختلف کودک و تأثیرگذاری بر طراحی انجام داده است. من از خریداران می خواهم که یافته های خود را بخوانند. "

تسمه ها و بندهای کودک تمایل دارند که از مواد نرم ، کشش و نوزادان پیله از نزدیک به حامل ساخته شوند. اینها در مورد نوزادان جدیدی که هوس نزدیکی و امنیت می کنند محبوب هستند.

خرید اینترنتی آغوشی چیکو از مادرآن یا دیجی کالا ؟

برای خرید انواع آغوشی های چیکو دو راه پیش روی ماست .

اول اینکه این محصول را به صورت اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری کنیم و دوم اینکه با مراجعه به فروشگاه های مختلف به دنبال مدل اصل آن بگردیم و خریداری کنیم . 

با توجه به شرایط موجود ما به شما پیشنهاد میکنیم این محصولات را به صورت اینترنتی خریداری کنید . 

اما برگریدم به سوال اول ، آغوشی چیکو را از دیجی کالا بخریم یا مادرآن . برای پاسخ به این سوال ما ویژگی های هر کدام از این فروشگاه ها را برای شما تشریح میکنیم . 

فروشگاه مادرآن یکی از فروشگاه های معتبر کشور در ضمینه ی فروش محصولات سیسمونی و مادر و کودک است که قیمت های نسبتا مناسب ، ارسال سریع و مشاوره رایگان آنها باعث محبوبیت آنها شده است . 

دیجی کالا نیز که همه با آن آشنا هستیم که بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور است اما یک نکته ی منفی درباره ی دیجی کالا این است که چون اکثر محولات آن در حال حاضر توسط خود دیجی کالا به فروش نمیرسد باعث بالاتر بودن قیمت و شاید تاخییر در اسال سفارشات باشد . 

با این حال انتخاب هر کدام از این موارد بر عهده شماست . 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها