حمید لولایی بازیگر طنزپرداز در اینستاگرام خود با اشاره به زمان ورودش به این سریال و همزمانی با شیوع ویروس کرونا نوشت: متاسفانه با شروع کار من، به علت ویروس کرونا، سریال در دومین روز فیلمبرداری تعطیل شد ولی خوشحالم صحنه ای در این کار زیبا حضور داشتم.
کد خبر: ۱۲۶۴۰۷۸

به گزارش خبرنگار جام جم انلاین، این شب ها سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی از شبکه یک سیما پخش می شود.

ورود حمید لولایی به «نون.خ»؛ همزمان با شیوع ویروس کرونا

فصل اول این سریال نوروز سال ۹۸ روی آنتن شبکه یک سیما رفت و بنا بود فصل دوم ماه رمضان امسال به پخش برسد. با این حال شیوع ویروس کرونا باعث شد سریال کوتاه تر شده و زودتر از زمان موعود تصویربرداری آن به پایان برسد.
با پایان تصویربرداری زودهنگام سریال یکی از نقش هایی که کوتاه شد متعلق به حمید لولایی است.

حمید لولایی بازیگر طنزپرداز در اینستاگرام خود با اشاره به زمان ورودش به این سریال و همزمانی با شیوع ویروس کرونا نوشت: «سریال نون.خ کمدی موقعیت که سالها دنبال کردم، سریالی خوش ساخت با کارگردانی خوب سعید آقاخانی و با بازی درخشان. متاسفانه با شروع کار من، به علت ویروس کرونا، سریال در دومین روز فیلمبرداری تعطیل شد ولی خوشحالم صحنه ای در این کار زیبا حضور داشتم.»

سریال «نون.خ» به مناطق کردنشین می پردازد و شب گذشته سکانس های از آن اتفاقات زلزله سرپل‌ذهاب را تصویر کرد.

این سریال با بازی هنرمندانی چون سعید آقاخانی، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، مجید یاسر و.... روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها